AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Jeg lurer på om det er noen her som vet på hvilken måte man får trent opp muskulaturen der nede på best måte. Jeg skal besøke typen om noen måneder og vil han skal kjenne tydelig forskjell på hvor trang jeg er. Hvilke knipeøvelser gjør du? Hvor lang tid tok det før typen din merket forskjell? Poster som anonym, vil ikke noen skal vite det er meg som skriver, haha!
Gjest Eurodice Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Jeg lurer på om det er noen her som vet på hvilken måte man får trent opp muskulaturen der nede på best måte. Jeg skal besøke typen om noen måneder og vil han skal kjenne tydelig forskjell på hvor trang jeg er. Hvilke knipeøvelser gjør du? Hvor lang tid tok det før typen din merket forskjell? Poster som anonym, vil ikke noen skal vite det er meg som skriver, haha! Hvorfor spør du her? Dette kan du få mye informasjon om på nettet. Søk på google.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 Her får du gratis en dvd med treningsprogram laget av en av Norges fremste eksperter på bekkenbunn.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 Hvorfor spør du her? Dette kan du få mye informasjon om på nettet. Søk på google. Må få spørre om noe uten at noen skal referere til søkemotorer. Folk spør her inne for å få andre sine erfaringer og syn på ting. 3
Gjest Bandit Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Knipeøvelser funker som pokker om de blir gjort rett. Jeg kjenner veldig godt forskjell på en som virkelig gjør øvelsene sine og en som ikke gjør det, for å si det slik. Så KNIIIIIIP! :D 3
Gjest Bandit Skrevet 26. mars 2012 #6 Skrevet 26. mars 2012 Etter mine erfaringer er ofte de som har født, også de som er best på dette med muskelbruk. De har blitt oppmerksomme på dette, og det er utrolig nok fremdeles en del som ikke har født, som går rundt og mener de ikke trenger det. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #7 Skrevet 26. mars 2012 Jeg har født, og føler meg helt normal der nede Kan stramme musklene som før, og typen kjenner forskjell fra når jeg strammer, og når jeg ikke gjør det. 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #8 Skrevet 26. mars 2012 Jeg har fulgt øvelsene i denne artikkelen: http://www.klikk.no/helse/dinkropp/trim/article542177.ece
Pialill Skrevet 26. mars 2012 #9 Skrevet 26. mars 2012 (endret) Anyways, du blir nok ikke så veldig mye trangere i den forstand når du trener underlivsmusklaturen. Det du derimot merker STOR forskjell på er hvor godt du klarer å knipe. I perioder jeg har lagt på latsiden med knipeøvelser, er ikke sexen på langt nær like god, og karen kjenner heller ikke like godt at jeg kniper. Så bare å knipe i vei jenter! Dere har alt å vinne på det Endret 27. mars 2012 av Alice i Eventyrland 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #10 Skrevet 26. mars 2012 OG var forresten ingen plasser TS skriver at hun har fått barn! kjør på med knipeøvelser, jeg vil tro du kjenner forskjellen iløpet av 3-4 uker 2
Gjest Purple Haze Skrevet 26. mars 2012 #11 Skrevet 26. mars 2012 (endret) Selv har jeg født to barn vaginalt, og etter første fødsel ble jeg opplært på føden i hvordan man gjør knipeøvelser, så det har jeg gjort i alle år etterpå. Jeg har overhodet ingen fødselskader, og har hatt et velfungerende sexliv i alle årene etterpå. Jeg kniper under sex, og kan love at partneren min kjenner det. Når du skal gjøre knipeøvelser skal du knipe igjen som du ville gjort om du skulle stoppe urinstrålen når du tisser. Gjenta noen ganger etter hverandre. Kjekt med sånne øvelser som man kan gjøre når og hvor som helst. Endret 27. mars 2012 av Alice i Eventyrland 4
Norbertine Skrevet 27. mars 2012 #12 Skrevet 27. mars 2012 Tråden er ryddet for ensidig meningspåvirkning og avsporinger. Alice i Eventyrland, mod 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #13 Skrevet 28. mars 2012 TS her! Tusen takk for tipsene! Nå skal det knipes i vei! Og jeg har ikke født enda, vil allikevel bare være trang og fin for typen.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #14 Skrevet 28. mars 2012 Gjøres knipeøvelser for at man skal bli trangere?
Pialill Skrevet 28. mars 2012 #15 Skrevet 28. mars 2012 Gjøres knipeøvelser for at man skal bli trangere? Det er vel heller for at du skal få bedre fungerende bekkenmusklatur, kniper du skikkelig under sex blir du jo trangere 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå