Gå til innhold

Dere som snuser.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere vokner ommorgenen kjenner dere en slags stikking og småsmerte mellom tennene? Som går bort etterhvet som man kommer i gang med dagen spesielt etter at man har tatt dagens første snus? jeg vokner hvertfall med at det stikker, klør og svir litt i tannkjøttet mellom tennene hver gang jeg står opp og har snust i 7-8 år. Har vært sånn i 1-2 år nå, tegn på at det er på tide å slutte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sånne perioder hvor det stikker og svir litt. Men det kommer som regel når jeg har snust mer enn jeg pleier osv. Kanskje det hjelper å snuse mindre?

Skrevet

Jeg har det ikke slik om morgenen, men må inrømme at jeg har ubehag, stikking kløing i tannkjøttet utenom. Har ikke vært hoss lengen, men jeg antar det er et tegn på at jen snuser for mye.

For meg går det i perioder. Plutselig har jeg vondt i et par dager, så kan det gå fint i flere måneder. Når jeg skriver det ned tenker jeg, for en idiot du er. Du må jo slutte. Men jeg har gitt sluttingen mange forsøk og jeg får det ikke til.

Dersom du tror du klarer det ville jeg absolutt sluttet.

Skrevet

Ja! Det opplever jeg også, når du sier det så har jeg ikke hatt tilgang på snus på en stund og har ikke opplevd det i det siste. Merkelig det der... Bør absolutt slutte selv vet jeg, men det er vanskelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...