AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Jeg har den siste uken følt ubehag/ømhet/smerte i tannkjøttet ved siden av tunga nede. (Komisk forklaring.) Noen som vet hva det kan skyldes?
a_dive Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Jeg har den siste uken følt ubehag/ømhet/smerte i tannkjøttet ved siden av tunga nede. (Komisk forklaring.) Noen som vet hva det kan skyldes? Kan være en betennelse ? Jeg hadde iallefall ømhet i tannkjøttet nede i munnen, sa i fra til tannlegen og hun trodde det var en liten betennelse, fikk beskjed om å pusse det ømme område med tannkost(opp og ned 4-5 ganger), etter noen uker så kjente jeg ikke noe til det mer.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 Kan være en betennelse ? Jeg hadde iallefall ømhet i tannkjøttet nede i munnen, sa i fra til tannlegen og hun trodde det var en liten betennelse, fikk beskjed om å pusse det ømme område med tannkost(opp og ned 4-5 ganger), etter noen uker så kjente jeg ikke noe til det mer. Takk for tips! Jeg klarer ikke å se noe, fordi tunga er i veien Jeg ble litt redd for at det kan være en farlig betennelse, som gjør at jeg mister tenner. Det er noen eldre familiemedlemmer som opplevde det. Tror jeg skal ta en tur til tannlegen uansett:)
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 Det er alltid lurt å ta en tur til tannlegen uansett! Slike ting er vanskelig å si noe om uten å ha sett på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå