AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Noen som har kjøpt kjoler fra JKdress som kan fortelle meg ca hva totalprisen vil bri for en kjole som er til salgs for 150-200 $? Det blir jo en del ekstra med frakt, moms, toll osv, så jeg er litt usikker på om denne nettsiden egentlig er så veldig billig likevel?
Mohini Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 Jeg betalte 169 $ for min kjole for 2 uker siden og frakt kom på 159 $, men da hadde jeg også bestilt dress og brudepikekjole. Frakt for bare kjole ble vel på 85 $, hvis jeg ikke husker helt feil.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Jeg betalte 169 $ for min kjole for 2 uker siden og frakt kom på 159 $, men da hadde jeg også bestilt dress og brudepikekjole. Frakt for bare kjole ble vel på 85 $, hvis jeg ikke husker helt feil. Flott, takk for svar Men det jeg egentlig lurer på er altså hva totalprisen vil bli (i norske kroner) når du vel har fått kjolen til Norge og betalt toll, moms osv. Men det vet du kanskje ikke ennå, hvis du bestilte den for to uker siden?
Mohini Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Flott, takk for svar Men det jeg egentlig lurer på er altså hva totalprisen vil bli (i norske kroner) når du vel har fått kjolen til Norge og betalt toll, moms osv. Men det vet du kanskje ikke ennå, hvis du bestilte den for to uker siden? Jeg skal oppdatere med totalpris når jeg får pakken, men det er nok enda noen uker til.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #6 Skrevet 31. mars 2012 Jeg skal oppdatere med totalpris når jeg får pakken, men det er nok enda noen uker til. Ts her: jeg glemte jo helt å svare Men det hadde vært kjempefint om du kunne oppdatere når du har fått pakken, ja
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #7 Skrevet 31. mars 2012 Min kjole kostet omtrentlig 1200 kroner. Med frakt/moms/toll, eller hva det er, betalte jeg ganske nøyaktig 1800 kroner.
CathFoto Skrevet 31. mars 2012 #8 Skrevet 31. mars 2012 Frakt står vel på siden, moms er 25% av kjole+frakt og toll er 10,7 % tror jeg. Google toll og mva kalkulator så kan du regne det ut nøyaktig. 1
linzzy30 Skrevet 1. april 2012 #9 Skrevet 1. april 2012 betalte 1600 kr. fikk den på døra og betalte ikke toll og moms på min kjole
Mohini Skrevet 16. april 2012 #10 Skrevet 16. april 2012 I dag fikk jeg klærne våre og betalte ingenting i toll! Pakken hadde blitt forsøkt levert hjemme hos oss, men jeg måtte ikke bla opp da jeg henta den på postkontoret. Jeg tror pakken var merket med gift og 30$, men er litt usikker pga. slurvete håndskrift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå