Gå til innhold

Kjole fra JKdress

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har kjøpt kjoler fra JKdress som kan fortelle meg ca hva totalprisen vil bri for en kjole som er til salgs for 150-200 $? Det blir jo en del ekstra med frakt, moms, toll osv, så jeg er litt usikker på om denne nettsiden egentlig er så veldig billig likevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betalte 169 $ for min kjole for 2 uker siden og frakt kom på 159 $, men da hadde jeg også bestilt dress og brudepikekjole.

Frakt for bare kjole ble vel på 85 $, hvis jeg ikke husker helt feil. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg betalte 169 $ for min kjole for 2 uker siden og frakt kom på 159 $, men da hadde jeg også bestilt dress og brudepikekjole.

Frakt for bare kjole ble vel på 85 $, hvis jeg ikke husker helt feil. :)

Flott, takk for svar :)

Men det jeg egentlig lurer på er altså hva totalprisen vil bli (i norske kroner) når du vel har fått kjolen til Norge og betalt toll, moms osv. Men det vet du kanskje ikke ennå, hvis du bestilte den for to uker siden?

Skrevet

Flott, takk for svar :)

Men det jeg egentlig lurer på er altså hva totalprisen vil bli (i norske kroner) når du vel har fått kjolen til Norge og betalt toll, moms osv. Men det vet du kanskje ikke ennå, hvis du bestilte den for to uker siden?

Jeg skal oppdatere med totalpris når jeg får pakken, men det er nok enda noen uker til. :jepp:

Skrevet

Lurer på akkurat det samme selv..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal oppdatere med totalpris når jeg får pakken, men det er nok enda noen uker til. :jepp:

Ts her: jeg glemte jo helt å svare :) Men det hadde vært kjempefint om du kunne oppdatere når du har fått pakken, ja :)

AnonymBruker
Skrevet

Min kjole kostet omtrentlig 1200 kroner.

Med frakt/moms/toll, eller hva det er, betalte jeg ganske nøyaktig 1800 kroner. :)

Skrevet

Frakt står vel på siden, moms er 25% av kjole+frakt og toll er 10,7 % tror jeg. Google toll og mva kalkulator så kan du regne det ut nøyaktig.

• Liker 1
Skrevet

betalte 1600 kr. fikk den på døra og betalte ikke toll og moms på min kjole

• 3 uker senere...
Skrevet

I dag fikk jeg klærne våre og betalte ingenting i toll! :jepp:

Pakken hadde blitt forsøkt levert hjemme hos oss, men jeg måtte ikke bla opp da jeg henta den på postkontoret.

Jeg tror pakken var merket med gift og 30$, men er litt usikker pga. slurvete håndskrift. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...