Gå til innhold

Beste fastfood sted i verden

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I Norge har vi jo bare hovedsakelig McD, Burger King, Dolly Dimples og Peppes Pizza av typiske fastfood steder.

Hvor er din favoritt fastfood mat? F eks jeg har alltid hørt så masse bra om In N Out! Min favoritt er KFC (vært i England), sånn Zinger burger (fritert kyllinghamburger som er litt spicy med majones og salat).

Mmmmmm...

Hva er deres favoritt fastfood kjede, hvor i verden, og hva bestiller dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Det er riktignok ingen kjede, men favorittfastfoodstedet er fiskeforretningen Knutstad og Holen på Hamar.

Lakseburger med Tsatziki, salat og grovt burgerbrød er favoritten. Nam! Og dette til den nette sum av ca 35 kroner :)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Nå spiser jeg ikke så veldig mye i fastfood kjeder, men den jeg savner mest her i Norge er Nando's. Knallsterk piri piri saus på kylling kan aldri bli feil :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Pho24 - som selvsagt serverer pho. :)

Gjest EryMax
Skrevet

Hot&Crispy kylling med potetmos og cheesefries på KFC å gjerne en iced Milo å drikke. Nam nam, nå savner jeg Singapore.

AnonymBruker
Skrevet

Pizzahut - ost inni skorpene på pizzaen, nam! :jepp:

Gjest EryMax
Skrevet

AB takk for den, nå vil jeg ha Pizzahut også

AnonymBruker
Skrevet

Bagels med røkelaks og kremost i Montreal (eller New York).

AnonymBruker
Skrevet

Subway!!

Skrevet

Høres kanskje rart ut, men ingen burger slår en skikkelig god Statoil-burger, spesielt laget der mine foreldre bor. Namme nam!

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet (endret)

Mission Burrito. Der spiser jeg ... burrito. :)

For ikke å snakke om Dada Falafel + Mamo Falafel i Berlin!

Endret av Glynis
Skrevet

Sånne lunsjsteder som det er overalt i Italia, de er ikke kjededrevne men ligner gjerne hverandre. Det er gjerne et hyggelig kafélokale med stor gulvplass og bare noen få bord. Så er det en diger bardisk der du kan få GOD kaffe og andre disker som selger ferdiglaget tykk god pizza med friskt og godt fyll i stykker. Du sier hva du vil ha og hvor stor bit og så betaler du etter vekta. Typisk har de også en disk med søtsaker også, fra enkle småkaker til mer croissant/wienerbrødlignenede ting. Og best av alt, de er uavhengige steder, drevet av folk som liker GOD mat laget av gode råvarer. Så det er kjapp mat uten å være søplemat i det hele tatt.

Savner!

• Liker 2
Skrevet

texburger er tommel opp! mmm

bislett kebab er også sykt digg, men har en tradisjon med søsteren min som går ut på at vi kun spiser på bislett kebab hver lillejulaften, så da kan jeg ikke spise der andre ganger i året

Gjest Bobler
Skrevet

Texburger langs e18 har den beste burgeren i hele verden.

Og jeg har spist mye burger, mange steder her i verden :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Sushi :)

Er det din favorittkjede i verden? Originalt navn. Hva bestiller du der?

• Liker 2
Skrevet

Det er riktignok ingen kjede, men favorittfastfoodstedet er fiskeforretningen Knutstad og Holen på Hamar.

Lakseburger med Tsatziki, salat og grovt burgerbrød er favoritten. Nam! Og dette til den nette sum av ca 35 kroner :)

Kommer du til Bergen en tur kan du ta turen innom Søstrene Hagelin(tidligere Madam Bergen), de har god fiskesuppe og fiskeburger og ikke minst fiskekaker! Nam! :D husker ikke prisen da..

• Liker 1
Skrevet

Er det din favorittkjede i verden? Originalt navn. Hva bestiller du der?

TS spurte ikke bare etter kjede, men også etter favoritt fastfood mat. Min er sushi, men jeg har faktisk ikke en favorittkjede. Og hva jeg bestiller? Vel, jeg foretrekker sashimi med laks og maki, og sammen med det spiser jeg soyasaus med wasabi i og syltet ingefær. Du burde prøve - anbefales. :filer:

Skrevet

Hvor er din favoritt fastfood mat? F eks jeg har alltid hørt så masse bra om In N Out! Min favoritt er KFC (vært i England), sånn Zinger burger (fritert kyllinghamburger som er litt spicy med majones og salat).

Jeg var innom In-n-Out da jeg bodde i Cali. Det smaker.. fast food-burger. Greit, du kan kjøpe "animal fries" og slike ting, men ellers vil jeg si det er oppskrytt. Pluss for at de har mer "menneskelige" arbeidsforhold i forhold til andre fast food-kjeder der borte.

Mitt favorittsted må være Cancun Taqueria i Berkeley. Sier aldri nei takk til en burrito derfra akkurat!

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg er svak for KFC. Kommer jeg over en bestiller jeg som regel "2 Piece feed".

Ellers er Subway en annen favoritt, da går det gjerne i "Teriyaki Chicken".

:heks:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...