AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Er det bare jeg som har vært uheldig med denne ferdige pizzadeigen man bare skal rulle ut? Tenkte å lage en kjapp pizza så jeg tok denne "rulln ut" saken og det ble siste gang, for det smakte helt forferdelig. Noen flere med samme erfaring?
ToveM Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Jeg har brukt den mye, og har vært fornøyd med den. De var en gang den ikke smakte som den pleier. Kanskje de bare av og til er litt uheldig med produksjonen (den var ikke sur, men bunnen var seig)
Fanta Exotic Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 Æsj, jeg er helt enig! Den smaker plastikk, og hever ikke en mm engang. Jeg har prøvd den flere ganger, så det ikke bare sånn at jeg var uheldig med en gang. (eller det vil si fått den servert flere ganger) Nei, da kjøper jeg heller gjær og mel og lager min egen deig. Ja, det tar lengre tid, men det er virkelig verdt det!
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 Synes den er ufattelig salt og rar smak på ja. Velger heller peppes sin på slik "knekkboks" om jeg er virkelig lat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå