Gå til innhold

Nasty Gal


Auroressa

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte nettopp et skjørt fra nastygal.com og når jeg skulle ordne "payment" så skulle man oppgi kort nummer, sikkerhets kode etc. Men kom ikke opp slik "bank id" ting som det pleier og gjøre de gangene jeg har bestilt fra noen andre sider. Så måtte ikke bruke id-brikken min etc. Så nå ble jeg litt usikker? Vil dem kunne overtrekke meg/ trekke meg i det hele tatt? Eller vil jeg bare få en regning på pakken når jeg skal hente den? Hmm.. :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke bestilt noe fra Nasty Gal, så jeg vet ikke hvordan det er der, men det er mange nettsider der man ikke trenger å bruke noe Bank-ID. Særlig ved utenlandske nettbutikker er det sjelden jeg bruker Bank-ID, kun kortopplysningene. Usikker på hva du mener med at du har skrevet inn sikkerhetskoden din? Hvilken kode er det? Det vanlige er å oppgi kortholders navn, kortnummer, utløpsdato og den 3-sifrete "koden" som ofte står i underskriftsboksen (er det den du mener?). Hvis du har gjort dette vil jeg tro at alt er ok, at de trekker riktig beløp fra kontoen din. Jeg har aldri opplevd noen overtrekking eller noe sånt noen gang i allefall, selv om det antakeligvis er sikrere å handle på steder der de bruker Bank-ID.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever at det er flere nettbutikker som ikke bruker bank-id, og det har gått helt fint:) Beløpet blir trekt det, du får ikke noen regning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nenya82

Har aldri brukt bank-id på utenlandske sider,og jeg betaler med kort eller Paypal.

Taster da bare inn kortopplysningene eller evt. logger meg inn på Paypal,og da trekker nettbutikken beløpet fra konto.

Bestiller mye fra utlandet,og alt har alltid gått fint her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestilt derfra flere ganger, kan ikke huske at det var noe annet enn vanlig nettbetaling med VISA. Det er mange store, kjente butikker som ikke har samarbeid med Bank-ID.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også bestilt derfra uten problemer. De trekker summen som vanlig. Siden er absolutt helt profesjonell, så ville ikke bekymret meg for overtrekk etc. De har såååå mye fint, MEN tollen blir skyhøy dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...