Midnanne Skrevet 14. april 2012 #481 Del Skrevet 14. april 2012 Vel det var vel egentlig ingen overraskelse, med tanke på hvor dårlig hun har oppført seg tidligere også ;/ Tror det bare blir bra for deg å få ho ut av huset i dag, så er blir du ferdig med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 14. april 2012 #482 Del Skrevet 14. april 2012 Trådstarter: Please si at du ikke sitter og venter på at hun skal dukke opp for å pakke? Klokken er snart kveld. Pakk tingene hennes. Dersom lørdag blir søndag før det blir hentet, be henne hente det innen kl XX for det står på trappen og kan bli ødelagt. Krev at nøkkelen blir lagt igjen ellers vil hun få regning på skifte av lås - kr flere tusenlapper. Ja det er rett at det var godt at du fikk se hennes sanne jeg. Du hadde godt av det. Det gjør imidlertid vondt, og det har jeg stor medfølelse for. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #483 Del Skrevet 14. april 2012 oppdatering. dette har vært en lang dag. veldig lang dag, den startet vel i går. eller dagen før eller dagen før ja ok skal gi meg. var på jobb i dag til 07.00 og jobbet da ni timer. det ble ni timer med opp og nedturer. huff. det gikk så langt at jeg til slutt ble fly forbanna og tok kontakt med henne som låg ute å snorket eller ikke akkurat snorket hos sin elsker, men det kommer vi tilbake til. jeg fikk seff ikke noe svar så jeg gjorde meg klar til å pakke når jeg først var ferdig på jobb. dette ble bestemt i denne sinna perioden. oi så sinna vel tiden gikk, sakte, men den gikk, og klokken ble 16. jeg reist fra jobb og til byen og fikk da mld fra henne om at hun ... eller vent litt hun sendte en sms hvor hun skriver at hun skal komme til leiligheten for å pakke og avslutter med en gjeipesmiley ... WTF nå er jeg enda mer sinna, en fuckings gjeipesmiley. jeg ber henne ringe meg men ingenting skjer. før hun plutselig gjør det etter en laaaaaang kunst pause som for å vise meg at det er HUN som bestemmer når det skal ringes. vel jeg spør om hun er alene på veien til byen, og det er hun, jeg spør om vi kan ta en kaffe før vi drar sølik at hun får pakke. så kan vi ta de praktiske først så kan hun pakke det hun klarer å komme seg avgårde dit hun skal. det var også greit merkelig nok. men jeg holdt en grei tone på tlf fordi ellers blir det jo bare nrudd på linjen. hun kom så byen, og vi stakk å tok en kaffe. jeg hilste henne med en klem og fikk en i retur ( WOW ) noen uker for sent. men jeg lot den fine tonen henge litt, for vet dere hva det var deilig. som i en fantasi i noen sekunder for jeg bare ikke klarte å holde meg lenger. jeg tenkte at nå eller aldri, jeg har masse jeg vil ha svar på og dette var vel første og siste sjanse. først sier jeg, du ser trøtt og sliten ut? og hun smiler flaut og sier ja ble litt lite søvn i natt kan du si. jeg bare WTF ? sorry at jeg skriver wtf, men WTF ? hvor langt ute kan man bli når man sier slikt rett opp i ansiktet til noen? og til meg? så jeg la ut om hvordan jeg har opplevd den siste uken hva hun har gjort mot meg, hva som ikke har vært akseptabelt hva jeg har godtatt hvordan jeg ble trakket på og alt dere har lest som har skjedd den siste uken. og det har ikke vært lite. hun ble stille og virket trist og sa hun ikek hadde ment noe av dette. det var NOEN som hadde rådet henne til å være slik fordi det var det beste for meg, som satt igjen og da ikek fikk falske forhåpninger om at hun ville igjen. WTF ? ja som jeg har skrevet lenger tilbake i tråden enten er det noen som er korte, eller noen som lyver, eller begge deler. men så fikk pipen en annen låt, hun ble stille småfurt og viste bare forakt igjen, og da sa ejg, vi går dette gidder jeg ikke. stikk på butikken å kjøp det du sku ha så vi komemr oss hjem som du får pakke. spurte henne flere ganger på vien hvorfor hun virket furt. hun svarte at hun måtte tenke igjennom alt jeg fortalte om den siste uken og måtte bare konstantere at slik følte jeg det. og det var det. wtf igjen ? her når jeg ikke inn på noen som helst måte. overhodet. dette er meget trist for hadde jeg bare sett en reaksjon litt følelser i øynene et eller annet men neida. så gikk jeg over på det jeg egentlig skulle. snakke om det praktiske, jeg gjorde det og virket som hun var enig. vet ikke helt om hun er det enda. MEN da jeg kom til at du pakker det du kan i dag, så reiser du avgårde i kveld, og vi finner en dato hvor du henter og pakker resten, da kom det. Nøkkelen min? du skal vel ikke ha nøkkelen min? har ikke vi betalt husleie ut for denne mnd? da er da leilighetn min ut mnd også. enda en wtf ... jeg sier, du finner deg en annen bak ryggen min du holder ham bak ryggen du blir oppdaget og tilgitt du fortsetter å ha ham bak ryggen du blir oppdaget igjen du velger ham og ikke meg du får bo hos meg til du finner deg en leilighet ved å ppause ham til da du bor her men drar til ham også mens du driter i meg på alle mulige måte du ligger så over hos ham og kommer hjem neste dag og skal framdeles bo her og i samme seng, det etter du nett satt å smilte over at du var så trøtt fordi dere hadde pult hele natten? hun : EHH JA ? rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hjernen min vrenger seg. jeg kan ikke si noe. hvis jeg er enig er det bra, er jeg uenig er jeg ond. Hun skjønner INGENTING av hva som sårer meg, hva hun har gjort hele uken. vel nå er vi i leiligheten og jeg hjelper ikke akkurat emd pakking. jeg er bare fjern. bøtte fjern eller ikek fjern for det er det vel dem som røyker hasj sier? jeg gjør ikek det. lol litt latter, nei følg med, det kommer nok oppdateringer på bånd. og før jeg trykker send så kommer jammen meg en liten oppdatering, for etter å nesten ha åpnet første rullen med sekker må hun på do, tenk det dere på do hva var det hun glemte å skrive til ham denne gangen da? takk for den deilige sexen i natt? jaja nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #484 Del Skrevet 14. april 2012 huh leser innlegget mitt og merker jeg var litt tøff i trynet der. tror det er litt av sinnet som snakker, men kjenner allerede nå at jeg er ikke så tøff enda. nop jeg er ikke det. men greit at jeg kan være litt sint jeg også innimellom. jeg smugser henne når hun pakker, og hvis jeg bare for litt glemmer ... 5 uker så er hun nydelig vakker og enda den uskyldige flotte kjæresten min som ingen andre skulle få kludre på. men så husker jeg bare noen timer tilbake, og pokkern hvor hun egentlig kan ha lurt meg opp igjennom årene bare ved å se på meg med triste øyne å si unnskyld. men der vil jeg ikke gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 14. april 2012 #485 Del Skrevet 14. april 2012 Kjære vene - damen kan da ikke være vel bevart? Få henne ut fortere enn svint, sørg for at du får nøkkelen og vær glad dette er over. Denne kvinnen har vist sin sanne side når ting er vanskelig. Hun har ingen omtanke for deg - i hennes liv er det bare plass til henne selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #486 Del Skrevet 14. april 2012 Blir stum jeg av måten hun behandler deg på. Du kan velge nå da 1. sitte i sofaen og se på at hun pakker. 2. ta en søppelsekk, hive tingene hennes nedi der og UT med det. (jeg gjorde som sagt det siste ) Betale henne for halve måneden, eller si at du skal det. Og så bare blås i det. Hun blåste lang marsj i at hun ikke skulle sove hos han ol. mens hun bodde hos deg. Forresten står leiligheten på dere begge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #487 Del Skrevet 14. april 2012 Innlegg 486 av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #488 Del Skrevet 14. april 2012 Kjære vene - damen kan da ikke være vel bevart? Få henne ut fortere enn svint, sørg for at du får nøkkelen og vær glad dette er over. Denne kvinnen har vist sin sanne side når ting er vanskelig. Hun har ingen omtanke for deg - i hennes liv er det bare plass til henne selv. takk. nei vet du hva det er noe her som ikke stemmer, jeg ser du ser det også. det er virkelig noe som ikke stemmer. Som jeg sikkert har sagt tusen ganger, jeg lurer bare på om det er noe oppi der som har eskalert sånn helt plutselig. jeg sa videre. hvordan kunne du finne på å dra ut til ham siste natten din her hos meg? kunne du ikke bare ventet EN dag til så du ikke først gikk bak ryggen min, så såret meg IGJEN og samtidig ikke viste et fnugg av respekt? EN dag til? hun : ehh nei? jeg hadde valget dra hjem eller ut til ham. jeg orket ikke dra hjem, og samtidig tenkte jeg at jeg samtidig kunne overbevise deg om at det er slutt og at det aldri blir oss igjen. så slapp du å tenke på det når jeg hadde dradd. jeg bare ehhh ... ... ... ekko ekko ekko dunk ( hodet i veggen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #489 Del Skrevet 14. april 2012 Blir stum jeg av måten hun behandler deg på. Du kan velge nå da 1. sitte i sofaen og se på at hun pakker. 2. ta en søppelsekk, hive tingene hennes nedi der og UT med det. (jeg gjorde som sagt det siste ) Betale henne for halve måneden, eller si at du skal det. Og så bare blås i det. Hun blåste lang marsj i at hun ikke skulle sove hos han ol. mens hun bodde hos deg. Forresten står leiligheten på dere begge? der var jo du også ruslet inn igjen nå ser jeg bra det. jeg har faktisk tenkt å sitte i sofaen å se henne pakke. med BENA PÅ BORDET og har faktisk lagt en pute mellom bordet og bena siden bordet faktisk er litt hardt. kaffe har jeg også. og noen som faktisk bryr meg om meg inne i denne skjermen. det er gale det, folk på kg har mer empati og sympati og forståelse enn hun har ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja:) Skrevet 14. april 2012 #490 Del Skrevet 14. april 2012 Nå har jeg - i etapper - lest hele tråden din. Vil bare gi deg en god klem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #491 Del Skrevet 14. april 2012 Nå har jeg - i etapper - lest hele tråden din. Vil bare gi deg en god klem. Tusen takk jeg har sett at du har vært her noen ganger. takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 14. april 2012 #492 Del Skrevet 14. april 2012 Hei på deg Trådstarter! Be henne legge fra seg nøkkelen først som sist. Husleie kan hun hoppe og drite i. Det er hun som har valgt å bryte, uten å forhandle om hva man skal gjøre med "gjenværende husleie". Den diskusjonen burde hun tatt for en uke siden. Hun har ingenting å fare med. Men jeg ser jo at det ikke er så mange koblinger i toppetasjen som virker hos henne, unntatt når det gjelder meg-mitt-min-jeg-fordeler. Penger er nå den siste biten i puslespillet. Men få nøkkelen når hun kommer fra toalettet - i tilfelle hun har tenkt å flykte fra pakkingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 14. april 2012 #493 Del Skrevet 14. april 2012 Og STOR STOR STOR klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #494 Del Skrevet 14. april 2012 Hei på deg Trådstarter! Be henne legge fra seg nøkkelen først som sist. Husleie kan hun hoppe og drite i. Det er hun som har valgt å bryte, uten å forhandle om hva man skal gjøre med "gjenværende husleie". Den diskusjonen burde hun tatt for en uke siden. Hun har ingenting å fare med. Men jeg ser jo at det ikke er så mange koblinger i toppetasjen som virker hos henne, unntatt når det gjelder meg-mitt-min-jeg-fordeler. Penger er nå den siste biten i puslespillet. Men få nøkkelen når hun kommer fra toalettet - i tilfelle hun har tenkt å flykte fra pakkingen. nøkkelen e min den, og ikke noen andre sin. iallefall ikke henne. OMG hun har jammen meg bevist mye bare ved den lille samtalen i dag. det er virkelig bare en ting som eksisterer og det er seg selv ... men hvordan forklarer man det når hun ikke har vært slik før ... eller vent litt kanskje man kan være sånn lenge, og så legger man ikke merke til at hun er snill når det gagner henne eller noe slikt. nei lol det ble bare rot, driter i det uansett. må begynne å slutte å still emeg selv alle disse spørsmålene oi her må man passe på litt ... ikke alt hun får med seg som hun vil ha med seg ... sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #495 Del Skrevet 14. april 2012 er ofte innom pcen sin nå for å finne leilighet, for hun vil nok ikke opp til denne kollegaen nei. men litt sent å lete etter leilighet samme dagen man skal ut vært litt for opptatt i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 14. april 2012 #496 Del Skrevet 14. april 2012 Jesus kristus for en dame. Hun hopper rundt i forelskelsens rosa skyer, skylappene er godt plassert på begge sider av hodet, og tunnelsynet regjerer. Dette er nesten så ille at jeg tenker stakkars dame, den dagen hun våkner opp av "forelskelsesrusen" og ser hvordan hun har oppført seg mot deg. Hva faen tenker man, du som sitter igjen og ser på denne damen du har elsket og "kjent", og som du trodde elsket og kjente deg. Fy faen. Nei, kjære TS. Hun kan drite og dra. Skriv henne på tapslisten, og vend nesen fremover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #497 Del Skrevet 14. april 2012 Jesus kristus for en dame. Hun hopper rundt i forelskelsens rosa skyer, skylappene er godt plassert på begge sider av hodet, og tunnelsynet regjerer. Dette er nesten så ille at jeg tenker stakkars dame, den dagen hun våkner opp av "forelskelsesrusen" og ser hvordan hun har oppført seg mot deg. Hva faen tenker man, du som sitter igjen og ser på denne damen du har elsket og "kjent", og som du trodde elsket og kjente deg. Fy faen. Nei, kjære TS. Hun kan drite og dra. Skriv henne på tapslisten, og vend nesen fremover. håper faktisk disse ksylappene en dag faller av og hun inser hva hun har gjort mot meg slik at hu kan føle lenge og vell på det, men jeg er redd disse lappene er limt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #498 Del Skrevet 14. april 2012 tenk da, jeg satset jeg, for fullt i over fem år ... jeg jobbet med meg selv, oss henne jeg ga fra meg både det ene og det andre, jeg lot annet ligge, jeg satset med all kraft, selv odds. jeg brukte det jeg hadde, og bygget så tett og fint som selv den beste murer hadde blitt fornøyd. jeg virkelig satset og siktet på himmelen, men havnet først i grøften, så i en sprekk for så til slutt å kjenne på varmen enda lenger lenger nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #499 Del Skrevet 14. april 2012 Tenk ... å ... smile lurt til meg ... over at hun er nypult ... jeg klarer ikke annet enn å le høyt. MEN når jeg får samlet meg litt så meller det i trynet på meg. får lyst å skrive ... mongo ... kaste en og en banan ut i ... nei ... la meg ikke falle for fristelsen å synke like dyp ehh lavt ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #500 Del Skrevet 14. april 2012 Beklager enkelte innlegg med banneord og skitkasting. skjer litt akkurat der og da når noe skjer og jeg ikek får bearbeidet det før jeg skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå