AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #401 Del Skrevet 12. april 2012 Har nå kommet hjem. Venter henne kanskje hjem cs når hun har leggetid så jeg får nok ikke mange minuttene med henne. Tenker å be henne flytte men at jeg kan gjøre det på flere måter. Hun vil nok bare se likegyldig ut ok svare ok på lik måte. Men lurer på om jeg i kveld kan be henne om å avse en time to etter jobb o morhen slik at vi går snakke ut om alt ddt praktiske og hva vi skal dele og at hun må ut straks og hvorfor. Så kan hun evt sove på det for jeg får nok ikke henne i tale i kveld. Om ikke hun kommer og alt har bestemt seg da selvfølgelig. Men jo jeg MÅ ta et skritt nærmere dette o dag. Føler ilke at jeg skal bøye av, det blir jo bare æ utsette noe som uansett skal skje. Men jeg vil gjerne ha bittelutt tid til å fotklare eller PRØVE å forklsre hvirfor jeg synes hun nå må dra. Det kan jo synke inn siden bare hun får det med seg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2012 #402 Del Skrevet 12. april 2012 Har nå kommet hjem. Venter henne kanskje hjem cs når hun har leggetid så jeg får nok ikke mange minuttene med henne. Tenker å be henne flytte men at jeg kan gjøre det på flere måter. Hun vil nok bare se likegyldig ut ok svare ok på lik måte. Men lurer på om jeg i kveld kan be henne om å avse en time to etter jobb o morhen slik at vi går snakke ut om alt ddt praktiske og hva vi skal dele og at hun må ut straks og hvorfor. Så kan hun evt sove på det for jeg får nok ikke henne i tale i kveld. Om ikke hun kommer og alt har bestemt seg da selvfølgelig. Men jo jeg MÅ ta et skritt nærmere dette o dag. Føler ilke at jeg skal bøye av, det blir jo bare æ utsette noe som uansett skal skje. Men jeg vil gjerne ha bittelutt tid til å fotklare eller PRØVE å forklsre hvirfor jeg synes hun nå må dra. Det kan jo synke inn siden bare hun får det med seg nå. Du. Dama har null respekt for deg. Hun hadde null respekt når hun la seg til å pøke på han andre fyren bak ryggen din. Og du tømte bensin på alt sammen med å te deg som en bikkjehvalp som løper etter og pisser av glede når hun sparker deg. Ingenting du sier eller gjør vil få henne til å endre tanker om deg, eller oppførsel mot deg. Hun fortsetter å misbruke deg på alle vis, fordi hun kan, fordi du LAR henne. Hadde du lempa henne ut av huset den aller første gangen og pælma tingene hennes etter henne ut. Så hadde kanskje ting sett annerledes ut. Da hadde hun KANSKJE tenkt at "jøss.. det ER baller på fyren". Og vurdert en gang til om lille kollega var verdt bryet. Slik det er nå er du kjørt. Du er latterliggjort. Og hun DRITER regelrett i deg. Hun kan blunke og gråte litt. Fortelle litt om hvor ond du er og har vært mot henne. Og du eter alt rått, knekker sammen og lar henne fortsette morroa. Enten er du rett og slett dum. Eller så liker du situasjonen og nyter det hele. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #403 Del Skrevet 12. april 2012 kjekt å vite at alt kunnevært unngått om jeg bare hev ho ut fredagen når hun kom da altså for å hente ting gråtende. jævla kjekt. vel hun kom plutselig nå. det var uvant, men kom inn med headset og musikk på i ørene og tar dem ikke av. det er jo et bra tegn. skal be henne ta dem av snart. hun demonstrerer et eller annet som en unge eller noe. men jeg får vel ta tak nå. jeg gjør sikkert alt feil, hun blir likegyldig, eller mer likegyldig kvass og bare stikker. men da er det iallefall gjort.'' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #404 Del Skrevet 12. april 2012 og jeg er ikek dum og vil heller ikke ha det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #405 Del Skrevet 12. april 2012 Få ho til h... ut. Vis at du er mann, og si enkelt og greit "Kom deg ut. Du kan hente resten av tingene dine i morgen!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #406 Del Skrevet 12. april 2012 hun har kommet hjem, ikke sagt hei. går med headset på hodet, hører på musikk inne. vil ikke være i samme rom som meg, prøver å få den siste halvtimen til å gå slik at hun kan legge seg og slippe å snakke med meg først. hva f er dette for noe. jeg gir henne fem minutter til å komme inn uten headset eller så henter jeg henne. aner ikke hvordan jeg skal begynne men får vel ta det på sparket. ooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 12. april 2012 #407 Del Skrevet 12. april 2012 Du gir henne faen ingenting. Du går inn på soverommet og smeller døren igjen, kommer ut igjen med kofferten hennes og alle hennes klær og lemper de på stuegulvet. Deretter går du til badet og gjør akkurat det samme. Og når hun begynner å grine og bære seg kan jo du ta på deg headset mens du gjør deg klar for natten og låser soveromsdøren. Jeg er dritt lei deg nå. Beklager min likefremme tone - men nå er du BARE dum. Tøff som en helt når utysket ikke er i hus, og feig som en dott i det hun kommer inn døren. Hva FAEN er det du gjør som finner deg i at hespetreet isolerer seg fra deg på den måten, og hvor i helvete har du fått ideen om at du får et eneste saklig og fornuftig svar fra henne? Dessuten - du kan få alle svarene når som helst - også når hun er ute av huset. Og deling - det kan dere også gjøre når hun er ute av huset. Se til å gro en forbannet ryggrad og et par skikkelige baller! Adjø fra meg inntil jeg ser en klar endring fra deg for jeg har virkelig ikke tid til dette her mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #408 Del Skrevet 12. april 2012 ikke glem meg da sjekk innom om jeg har forbedret meg ... fått baller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #409 Del Skrevet 12. april 2012 da var det gjort. kommer med oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #410 Del Skrevet 12. april 2012 titte ned ... ... oi ... hva er det ??? ehhh bitte små kuler som forsiktig har poppet ut. jammen meg tror jeg ikke det er baller ??? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 12. april 2012 #411 Del Skrevet 12. april 2012 Gleder meg til oppdateringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #412 Del Skrevet 12. april 2012 skal vi se, oppdateringen er ikke så lang, men det ble litt annerledes enn jeg såg det for meg. men jeg tror det gikk til det bedre. jeg TROR faktisk at jeg fikk åpnet skjoldet et lite glimt, før det så gikk på igjen, og kanskje det var nok. iallefall, mange av dere kunne nok tenkt dere at dette skjedde mer med brask og bram, men det gjorde det ikke. jeg ba om å få prate med henne og ba henne fjerne headsetet. jeg sa det med myndig og irritert stemme, og hun slo seg vrang med en gang. jeg ba om å få prate med henne og at hun skulle følge meg inn i stuen. dette ble altså ikek gjort fordi hun ikke ville akkurat det. det ble diskusjon om vi skulle prate eller ikke, men jeg ga meg ikke, noe hun ble litt forbauset for. da samtalen begynte kom det fram at jeg spurte henne først : hva har du gjort denne uken for å få deg leilighet? ingen svar hva har du gjort for å pakke? hva har du gjort for å hente esker? så ... hva har du brukt tiden din til? ingen svar jo du har vært på jobb, så vært helt oppslukt i din nye flamme. hva har du gjort for meg denne uken? ingen svar. jo ikke en drit bortsett fra å være en kald jævel som har ignorert meg som luft, vist at du virkleig forakter meg, og det er det jeg får igjen for å ha deg boende her en hel uke etter all faenskapen din? du har kun snakket om han og atter han igjen han hun fortalte da at hun hadde blitt rådet til å være så kald som mulig ovenfor meg slik at jeg ikke fikk noen falske forhåpninger om at det kunne bli oss igjen. jeg spurte om dette var enda en løgn som bare skulle få henne ut av denne samtalen. hun svarte både og. og jeg fortsatte da med javel? jo hun var så lei denn eleiligheten grunnet alle diskusjonene vi hadde hatt den siste tiden og grundig lei trynet mitt for den samme grunnen. jeg svarte med at jeg også var lei alt det der, og ja jeg vet jo også at du ikke må glemme hvem sin skyld dette faktisk var fra begynnelsen. hun sa seg uenig. jeg sa du du gikk bak ryggen min, du var utro du fant en annen og du gikk videre med følelsene før du kom hjem å gjorde det slutt. hun svarte : egentlig har jeg ikek gjort noe galt fordi det var dødt mellom oss. så det teller ikke at vi var sammen. jeg sa: drit i det. drit i alt sammen, men vær snill å gå på jobb i morgen gå så hjem pakk et par bagger og en sekk med klær toalettsaker pc og slikt du trenger for noen dager frammover. så flytter du opp til denne kollegaen din i morgen. da slipper jeg å ha deg slik her, du slipper å være her og jeg kan komme meg videre. så avtaler vi senere hvilken dag som passer for flyttelass. og husk å legge fra deg nøkkelen. hun : ehhh nøkkelen må jeg jo ha, for jeg har jo ting her, og om jeg må hente noe eller når jeg skal hente flyttelasset. jeg : nei nøkkelen må jeg få, for når du nå flytter så har du flyttet ut, da må du kontakte meg når det er noe. og når du har hentet flyttelasset går vi igjennom leiligheten slik at du ser du ikke mangler noe, så tar vi farvel og så er vi ferdige. helt ferdige. hun tenker litt ( og grunnen til denne kvasse tonen er at hun hele veien framdeles viser forakt og er meget irritert for å ha denne samtalen, og prøver hele tiden å sette krav for at samtalen framdeles skal finne sted ) hun virker litt forundret når hun ser dette ikke virker. jeg flytter ikke i morgen sier hun, for vi skulle på kino i dag hun og flammen, så det blir ikek før lørdag søndag for vi tar kino i morgen. jeg bøyer litt av og sier senest lørdag. hun går da ut av samtalen og setter på seg headset, og blir stående i en krok for seg selv. etter en stund kommer hun plutselig å setter seg vedsiden av meg med musikk i ørene, ikke skjønner jeg hvorfor for det har hun ikke hatt lyst til på en uke. så jeg overser henne og skriver på pcen. hun virker tankefull nå er hun straks klar for sengen tror jeg, men det kan komme noe mer. da oppdaterer jeg igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 12. april 2012 #413 Del Skrevet 12. april 2012 Dette var nye toner. Men nå holder ermene oppbrettet og henter frem litt sinne igjen slik at du ikke igjen mykner til fordi hun klarer å trille deg rundt fingeren. Nå har du tatt noen store steg- ikke ta noen steg tilbake nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #414 Del Skrevet 12. april 2012 takk havbris, nei nå må jeg for alt i verden prøve å holde linjen ut. for hun ble tydeligvis overasket og litt annet. men hun virket ikke bare overasket. hun virket ... hemmelighetsfull ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 12. april 2012 #415 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg foreslår at du benytter din gode stemning til å hente dynen og puten til sofaen for henne og ber henne hente ut de plaggene hun trenger for morgendagen. Jeg håper at du ser hva hun driver med: din nye kalde tone skal nå dempes slik at hun kan få deg til å gjøre akkurat som hun vil. Ikke gi deg! Vær myndig - krev din rett til soverommet alene. Og det er da vel for faen revnende likegyldig om hun skal på kino, besøke kongen eller treffe Obama: det raker ikke deg. Hun har selv valgt å utsette pakkingen, da må hun også ta konsekvensene av sin egen utsettelse: at det ikke er flere muligheter. Ut skal hun, på lørdag. Og JA: Det er helt rett det med nøkkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #416 Del Skrevet 12. april 2012 nå bruker hun tid på badet og later som hun steller seg. men nå er hun i kontakt med flammen og kanskje andre. håper ikke det blir noe faenskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #417 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg foreslår at du benytter din gode stemning til å hente dynen og puten til sofaen for henne og ber henne hente ut de plaggene hun trenger for morgendagen. Jeg håper at du ser hva hun driver med: din nye kalde tone skal nå dempes slik at hun kan få deg til å gjøre akkurat som hun vil. Ikke gi deg! Vær myndig - krev din rett til soverommet alene. Og det er da vel for faen revnende likegyldig om hun skal på kino, besøke kongen eller treffe Obama: det raker ikke deg. Hun har selv valgt å utsette pakkingen, da må hun også ta konsekvensene av sin egen utsettelse: at det ikke er flere muligheter. Ut skal hun, på lørdag. Og JA: Det er helt rett det med nøkkelen. stemmer nok som vanlig det du skriver. nå før dynen går i stuen er jeg spent på om hun har noe faenskap på gang, ref forgje innlegg. men håper det bare er at hun nå er glad for å være på fei ut. når hun er så lei leiligheten og så lei trynet mitt hvorfor skal hun da få ligge i sengen min? det er min seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 12. april 2012 #418 Del Skrevet 12. april 2012 nå bruker hun tid på badet og later som hun steller seg. men nå er hun i kontakt med flammen og kanskje andre. håper ikke det blir noe faenskap. Hva slags faenskap? Skal de kanskje komme over dørstokken i ditt hjem? Eller hva? Bare nytt anledningen til å re opp sofaen for henne du. Det er ikke nødvendig å gjøre det supertrivelig å bo hos deg vet du. Og en annen ting: det er slutt når en har flyttet fra hverandre slik at en ikke sårer den andre part ved å demonstrere sitt nye liv rett opp i ansiktet. Det er i hennes tilfelle blitt slutt fordi hun har valgt å ha et forhold til en annen fyr, dette forholdet var godt og vel i gang da du begynte å foreslå endringer, noe hun spilte med på. Det er intet rederlig eller skikkelig over det hun har gjort. Hvis det kommer noen hun har tilkalt får du be henne gå og ikke komme igjen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 12. april 2012 #419 Del Skrevet 12. april 2012 stemmer nok som vanlig det du skriver. nå før dynen går i stuen er jeg spent på om hun har noe faenskap på gang, ref forgje innlegg. men håper det bare er at hun nå er glad for å være på fei ut. når hun er så lei leiligheten og så lei trynet mitt hvorfor skal hun da få ligge i sengen min? det er min seng. Hold den tanken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnanne Skrevet 12. april 2012 #420 Del Skrevet 12. april 2012 Er det en antydning til litt ryggrad jeg ser? :D Endelig, sier nå jeg! Kjempe bra at du endelig står litt opp for deg selv. Nå gjelder det å få ho ut av senga di i kveld og helt ut av livet ditt på lørdag. Så kan du få begynne å starte på nytt uten en som bryter deg ned:) Om noen uker/måneder skal du se at du er letta over at du blei kvitt ho Hun fortjener deg ikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå