Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men vi har bare avtalt tidspunkt. Så jeg tror det er min call å få en avtale på sted og hva vi skal gjøre, men jeg kommer ikke opp med noe som kan være bra. Jeg vil ikke at vi skal være hjemme hos meg eller han, da jeg er redd det kan føre til :sengekos: , noe jeg vil unngå. Jeg vil snakke med han, le med han og ha noen fine timer med han. Bli kjent, enkelt og greit!

Noen som har noe forslag til hva jeg skal foreslå? Er det ok at jeg venter til i morgen med å sende melding?

Hvordan slappe av og være meg selv uten filter? For jeg er sikker på at "meg selv" er ganske bra, men det hender jeg blir sjenert når jeg virkelig liker noen. :sjenert: Vi har hatt det veldig hyggelig før, den kvelden jeg fant ut at jeg var interessert i han, da ble han her til kl 2 enda han skulle opp i 6-7-tiden dagen etter. Neste gang var det alkohol i bildet, og nesten :sengekos: , så det var ikke etter planen. Så vi er på et litt vanskeligere punkt nå enn vi var før sist gang vi møttes. Vet ikke helt hvor jeg har han. Dette blir veldig spennende, og litt skummelt! :sjenert: Har oppfattet det sånn at når han blir nervøs så snakker han masse, masse, og jeg vil helst at han ikke skal være nervøs med meg, men at han skal slappe av og ta det som det kommer. Jeg blir stressa om han er stressa.

Tips? Eventuelt bare en "lykke til"? :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Hva med bowling eller pizza?

Antar at dere kjenner hverandre siden du anser sjangsen for å havne i sengehalmen med han hvis daten er hjemme hos en av dere... eller er du lett på tråden ;)

Skrevet

Hihi, dette høres spennede ut :) Hva med å dra på bowling sammen ? det er jo morro det, avslappende, man kan prate samtidig som man kan ha det gøy ...

Det er verre hvis noen av dere er innbitte konkurranse mennesker, men det må da gå an å bare ha det gøy?

Masse lykke til :) Skriver mere om jeg kommer på noe bedre :)

Skrevet

Takktakk!

Sendte han en melding for et par timer siden, men har ikke fått svar. Vi har jo en avtale i dag, men eneste konkrete er når. Han var så kort når vi snakket på facebook, så jeg blir nervøs for at han skal trekke seg. Spurte bare om hva vi skulle i kveld, og foreslo øl/kaffe/vin. Uææææ, freaker ut. Tenk om han ikke vil allikevel. :(

Skrevet

Lykke til! Håper det ordner seg :)

Gjest Anna.S
Skrevet

Takktakk!

Sendte han en melding for et par timer siden, men har ikke fått svar. Vi har jo en avtale i dag, men eneste konkrete er når. Han var så kort når vi snakket på facebook, så jeg blir nervøs for at han skal trekke seg. Spurte bare om hva vi skulle i kveld, og foreslo øl/kaffe/vin. Uææææ, freaker ut. Tenk om han ikke vil allikevel. :(

Vil ha ikke alikevell så er han jo ikke noe å bruke mer tid på :) Du må jo ha en som er like gira på deg som du er på han :)

Skrevet

Åh, så koselig og spennende! Lykke til! :klemmer:

Skrevet

Vil ha ikke alikevell så er han jo ikke noe å bruke mer tid på :) Du må jo ha en som er like gira på deg som du er på han :)

Men hvorfor skulle han spørre meg ut dersom han var usikker nok til å trekke seg? Dersom han nå har ombestemt seg, så viser jo det bare at han er litt umoden enn så lenge. For min del er closure viktig.

Skrevet

Snakket med han på facebook, siden han var pålogget. Han hadde fått meldingen min, men av en eller annen grunn ventet med å svare. Så fikk en avtale nå, men forventningene er lave når han virker så lite interessert. Får se om det kan bli hyggelig uansett. Synd, for han er en bra fyr, bare litt ung og umoden.

Skrevet

Får håpe det går bra likevel da. Du får gi oss en oppdatering når du kommer heimat igjen!

Skrevet

Det gikk veldig mye bedre enn jeg trodde det skulle gå. Han vil møte meg igjen, og vi kysset før han måtte dra. Håper ikke det blir for lenge til neste gang. Han sendte melding like etter han dro, der han unnskyldte at han måtte løpe til bussen, og sa at han hadde kost seg masse, og at han vil møtes igjen. :sjenert: Alle disse bekymringer helt uten grunn..

• Liker 1
Skrevet

Så bra da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...