AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Nå aner jeg ikke om dette er riktig sted å poste dette men det får så være. Jeg har et bittelite problem med to av grytene i huset. Igår lagde jeg en venninne middag sammen og vi la grytene i vasken. Så er det slik at den ene gryten er litt større enn den andre, og den som var mindre går akkurat oppi den litt større. Men så kommer det morsomme, jeg får dem ikke fra hverandre! De sitter bom fast, jeg har prøvd å lirke dem fra hverandre, dra dem fra hverandre, men ingenting skjer. Råd? :O
Brunhilde Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Ha varmt vann i vasken og sett den store gryta nedi. Hell så kaldt vann i den andre gryta og prøv å dra. Lykke til! 1
Gjest strykebrett Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 prøv å ha såpe der de sitter sammen så de blir glatte mot hverandre, kanskje det hjelper.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Tusen takk Brunhilde og strykebrett! Jeg fikk de fra hverandre
Brunhilde Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Tusen takk Brunhilde og strykebrett! Jeg fikk de fra hverandre Så bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå