Gå til innhold

Stygg nese

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater nesen min, den er skikkeleg oppstopper med en stor potet på toppen.

Har fått flere teite kommentere, som feks: hvordan kan en søt jente som deg ha en så rar nese. Har også opplevd at flere har knipset på den... Kirurgi har jeg ikke penger til.

Lurer ofte på hva kjæresten tenker om den, jada vet det er sært. Men på dårlige dager ødelegger den selvtilliten.

Hva syns du er en stygg nese?

J32

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Syns min er stygg - klumpete forfra og fra siden ser den ut som en heksenese.

Endret av Mortem
Gjest Purelove
Skrevet

Veninna mi opererte nesa i polen for 15 000 kr. Synes ikke det er så dyrt. Hun trengte det virkelig, da nesen ble en voldosm bøyg for selvtilliten hennes. Men må si at legen var utrolig flink.

Skrevet

Hater min nese også. Den er for stor.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbet sammen med en voksen dame som hadde samme type nese... hun var nydelig, snill som dagen lang, godt gift, og klar over nesen sin altså, spøkte om den noen ganger.

Jeg syntes personlig at det var veldig synd at det skal se så rar ut, liksom ser inni neseborene er ikke akkurat artig.

Men hun led ingen kvaler av den grunn, rimelig sikker på at hun ville hatt råd til å fikse den om hun ville, men spørs om hun bare lærte å leve med det.

Og at hun er gift og har noen unger med samme fyr, og at de har et fint familieliv betyr vel at han er glad i henne som hun er , og hva mere kan man ønske seg?

Hvis du ikke har råd til å få den fikset, så er det vel ikke noe å gruble over det. Regner med at kjæresten din lagt merke til nesen allerede første dagen, og om han likte den veldig dårlig så ville han ikke vært din i dag heller.

Nei, gi f.... i den derre nesa, og vil du fikse den senere så får du vel spar opp noen kroner med tid og stunder :)

AnonymBruker
Skrevet

ingen neser er stygge =)

jeg har selv fått høre at min nese er "perfect" og jeg er selv fornøyd med den.

min samboer har en SVÆR nese, jeg elsker den.

jeg har enda til gode å se en "stygg" nese.

derimot ekkel nese er no ejeg har sett ja, for at en nese skal være ekkel må den ha en svær vorte på seg, med hår.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbet sammen med en voksen dame som hadde samme type nese... hun var nydelig, snill som dagen lang, godt gift, og klar over nesen sin altså, spøkte om den noen ganger.

Jeg syntes personlig at det var veldig synd at det skal se så rar ut, liksom ser inni neseborene er ikke akkurat artig.

Men hun led ingen kvaler av den grunn, rimelig sikker på at hun ville hatt råd til å fikse den om hun ville, men spørs om hun bare lærte å leve med det.

Og at hun er gift og har noen unger med samme fyr, og at de har et fint familieliv betyr vel at han er glad i henne som hun er , og hva mere kan man ønske seg?

Hvis du ikke har råd til å få den fikset, så er det vel ikke noe å gruble over det. Regner med at kjæresten din lagt merke til nesen allerede første dagen, og om han likte den veldig dårlig så ville han ikke vært din i dag heller.

Nei, gi f.... i den derre nesa, og vil du fikse den senere så får du vel spar opp noen kroner med tid og stunder :)

Ja, er det jeg også tenker at han la vel merke til den med engang han så meg :)

Jeg har blitt opphengt i å se på andres sine neser, og noen ganger kan jeg tenke at din ikke er noe bedre enn min.. Ikke bra det heller, hehe :)

Gjest SummerJudith
Skrevet

jeg syns store spisse neser ofte er stygge eller store med sånn klump aktig greie midt på :P jeg liker best små runde neser på en måte, og har heldigvis en sånn selv så glad for det :3

Skrevet

En stygg nese er en nese som stikker seg oppi alt de ikke har noe med. :heks:

Så vær glad for den nesa du har, det gjør ikke no om den er både krokete og rar..om den peker mot sky

bare smil og vær kry... :romeo:

• Liker 3
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg har samme problemet som TS . Folk har et poeng her, men det er til irritasjon når folk som ikke sliter med akkurat samme problemet uttaler seg. Å være missfornøyd med noe, er noe alle er , og det er vanskelig å gjøre noe med det. Man kan ikke bare akseptere et problem over natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...