AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Hvilken alkoholholdig drikke foretrekker du til koldtbord? Øl eller vin?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 Jeg ville hatt begge deler, for noen liker ikke vin mens andre liker ikke øl. Samtidlig ville jeg hatt farris og brus til de som ikke liker øl eller vin 2
Dolly-Duck Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 enig. Synes ikke du skal servere enten eller. Jeg ville valgt øl til koltbord, men synes absolutt du bør servere vin og alkoholfri drikke itilegg.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #5 Skrevet 25. mars 2012 Sprudlande eplesider fra Hardagersider (fåes på polet). Og i tillegg Farris som alkoholfritt alternativ.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #6 Skrevet 25. mars 2012 Ja, skal servere brus og farris, men tenkte enten øl eller vin... Men det er dumt å bare velge en av delene.?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #7 Skrevet 25. mars 2012 Det kommer jo selvfølgelig an på hvilke retter som serveres? 1
Brunhilde Skrevet 25. mars 2012 #8 Skrevet 25. mars 2012 Jeg foretrekker vin fremfor øl til det meste av mat.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #9 Skrevet 25. mars 2012 Maten som vil bli servert på koldtbordet er karbonadekaker, kyllinglår, laks, roastbiff og svinestek (med tilbehør).. Dette skal være en overraskelsesbursdag, med omlag 50 gjester, så vil prøve å begrense drikkevarene litt, så det ikke skal bli veeldig dyrt.. Velkomstdrikke, samt nineralvann og øl/vin til middag, pluss likør/konjakk til kaffen.. Resten av drikke utover kvelden må gjestene selv stå for. (Er det OK? Eller er det en "selvfølge" at de som inviterer bør stå for drikke?)
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #10 Skrevet 26. mars 2012 Siden jeg ikke drikker øl, ville jeg blitt litt skuffet dersom det bare hadde vært øl å drikke. Nei, om man inviterer til overraskelsesbursdag for noen synes jeg det selvsagt er helt greit å si at gjestene skal ha med litt drikkevarer selv. (De gangene jeg reagerer på at gjestene selv skal betale drikke er når man for eksempel inviterer til storslått bryllup med mange kostbare detaljer, kjole til flerfoldige tusen og luksusbryllupsreise - samtidig som gjestene selv må betale for den alkoholholdige drikken.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå