Gå til innhold

Hvor kjøper man mummitrollet på dvd?!


luna201

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter mummitrollet på dvd, eller gjerne vhs. Har kjøpt de som er mulig å kjøpe på cdon og platekompaniet. Er det noen fler butikker man kan finne disse filmene? Jeg leter meg ihjel på nettet. Vil ha noen filmer som er litt "eldre" enn de jeg har fått kjøpt.

post-58940-0-73484900-1332702802_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er vitsen med å lage to like tråder?

De er jo ikke like i det hele tatt, bare fordi begge handler om mummitrollet. I den andre spør jeg etter en spesifik film som jeg har slitt lenge med å finne. Her spør jeg etter flere nettbutikker å handle generelt alt av mummitrollet på dvd og vhs, da jeg har alle som finnes på platekompaniet, cdon osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo gått an å kombinere :P men whatevs. Jeg vet de har en del på dvdhuset.no, aner ikke om det er likt utvalg som på cdon/platekompaniet, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo gått an å kombinere :P men whatevs. Jeg vet de har en del på dvdhuset.no, aner ikke om det er likt utvalg som på cdon/platekompaniet, da.

Jeg forstår ikke bæret av dette forum greiene, jeg prøvde å endre den andre, men jeg tror ikke det går? Jeg fant det hvertfall ikke, kanskje jeg bare er litt "dum" hehe.

Uansett, jeg har en liten som er desp etter mummi og jeg leter alt jeg kan på google men det er desverre vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett nøye etter på platekompaniet? Vi har en hel boks med gamle mummitrolletfilmer derfra. Den eldre serien som ikke er tegnefilm, mer en slags dokkefilm med veldig fine farger og figurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du sett nøye etter på platekompaniet? Vi har en hel boks med gamle mummitrolletfilmer derfra. Den eldre serien som ikke er tegnefilm, mer en slags dokkefilm med veldig fine farger og figurer.

Vil ikke ha dukkefilmene, kun tegnefilmene. Jeg har søkt opp "mummitrollet" og da fikk jeg 26 (?) treff med dvd-filmer. Det er disse filmene som man finner alle andre steder også. Ønsker å finne fler enn de som finnes der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...