carne Skrevet 25. mars 2012 #1 Del Skrevet 25. mars 2012 Heihei alle sammen! Har en spennende nyhet å meddele. I morges valgte jeg å tisse på pinne, da det var "noe som ikke stemte". I all forventning om at kun én strek skulle dukke opp - kom plutselig enda en til syne! Dog veldig svak, men rosa..! Jeg har ingen barn, og heller ikke vært gravid før. Skjer dette meg da? Jeg kjenner det kribler i magen, da jeg lurer meg og ser på pinnen med to streker, som jeg ha gjemt på badet. Har en pinne igjen, og den blir nok brukt i morgen tidlig. Er nok bare bortkastet å bruke disse midt på dagen.. Er virkelig spent nå!! Hadde nettop bestilt meg time til legen, med en masse plager jeg ikke hadde noe svar på (obstipasjon, hodepine, sterke "mensensmerter" etter mens, leddsmerter osv osv. Listen er lang. Jeg er av typen som samler opp, og drar til legen når det er nok. tihi To fluer i en smekk!) Men nå er jeg nok nødt til å fortelle legen om positiv graviditetstest Gleder meg til i morgen tidlig Men en må vel ikke ha for høye forhåpninger? Er virkelig vanskelig å holde dette for mine nærmeste - spesielt mannen. Jeg vil helst være sikker i min sak når jeg forteller det.. Vil du følge meg og mitt videre, så vær så god! Jeg vil gjerne ha noen å dele mine forundringer med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carne Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 26. mars 2012 Testen var definitivt negativ for denne gang. Kjenner litt på skuffelsen, men men. Så ble det ingen graviddagbok likevel Ble nok lurt av en tynn juksestrek på pinnen jeg også..! Dustepinne Bedre lykke neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå