Gå til innhold

indrefilet av svin

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har et stykke ca 300 gram indrefilet av svin i kjøleskapet som jeg må bruke innen tirsdag. noen tips til hva jeg kan lage? ellers blir det nasi goreng...

men har veldig lyst på biff strogranoff for tiden! men kan jeg bruke svinekjøttet istedetfor biffkjøtt eller blir det skikkelig kulinarisk nedtur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker å brune den godt i panna, før jeg legger den på en seng av rotgrønnsaker, løk/sjalottløk, hele hvitløksbåter, + litt salt og pepper. Ha over folie og la den stå å godgjøre seg en stund:) Serveres med god saus til, nydeli godt. :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

har et stykke ca 300 gram indrefilet av svin i kjøleskapet som jeg må bruke innen tirsdag. noen tips til hva jeg kan lage? ellers blir det nasi goreng...

men har veldig lyst på biff strogranoff for tiden! men kan jeg bruke svinekjøttet istedetfor biffkjøtt eller blir det skikkelig kulinarisk nedtur?

Jeg synes det er litt bortkastet å bruke indrefilet i gryteretter og supper, men det er opp til deg.

Selv hadde jeg vurdert forslaget over.

Skrevet

Jeg synes det er litt bortkastet å bruke indrefilet i gryteretter og supper, men det er opp til deg.

Selv hadde jeg vurdert forslaget over.

Sier meg enig der..da ville jeg heller brukt grytekjøtt eller noe annet! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...