AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Andre gang jeg legges inn på akutten på natta pågrunn av alkohol og hyperventliering. jeg orker det ikke mer! har kommet til en ende nå, kampen er slutt. Hva er vitsen? jeg kommer meg ikke videre. Problemene vil alltid følge etter meg.. jeg klarer ikke mer, hva skal jeg gjøre? jeg lever ikke, jeg bare eksistrer..
drosophilia Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Andre gang jeg legges inn på akutten på natta pågrunn av alkohol og hyperventliering. jeg orker det ikke mer! har kommet til en ende nå, kampen er slutt. Hva er vitsen? jeg kommer meg ikke videre. Problemene vil alltid følge etter meg.. jeg klarer ikke mer, hva skal jeg gjøre? jeg lever ikke, jeg bare eksistrer.. Jeg får inntrykk av at du drikker mye og har psykiske vansker? Det du skal gjøre, er å oppsøke noen som kan hjelpe deg. Du kan snakke med fastlegen om problemene dine, og du kan få hjelp til henvisning til psykolog. Hvis du forteller mer her, kan vi sikkert hjelpe deg med mer tilpasset info.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 Ja, er det. Men holdt meg unna alkohol i noen uker, men igår smalt det... Ingen kan hjelpe meg, jeg kan ikke snakke og har allerede en psykolog...
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Det ordner seg alltid, ALLTID! Se på det som en tung periode som du skal komme deg ut av :-) Mange har vært i samme situasjon som deg (ut i fra infoen jeg fikk), og mange har kommet seg igjennom den perioden! Hold ut, og skaff den hjelpen du kan få! Jeg heier på deg
Rainbow Skrevet 25. mars 2012 #5 Skrevet 25. mars 2012 Da må du kontakte psykologen på egen hånd. Du trenger hjelp. Kanskje du kan be om å bli innlagt. Du trenger helt klart noen å snakke med og en snarlig hjelp til å bli bedre.
drosophilia Skrevet 25. mars 2012 #6 Skrevet 25. mars 2012 Ja, er det. Men holdt meg unna alkohol i noen uker, men igår smalt det... Ingen kan hjelpe meg, jeg kan ikke snakke og har allerede en psykolog... Du snakker jo her? Kanskje du kan skrive ned det du har lyst til å si og ta det med til psykologen?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #7 Skrevet 25. mars 2012 Jeg har en kjæreste som har slitt med det samme som deg, hyperventilering og akutten dersom han møter motstand med alkohol i blodet. Vi har snakket mye sammen om dette, hva som er årsaken. Han har funnet årsaken til dette ved å snakke sammen med meg. Det kommer både av tidligere vonde barndomsopplevelser og angst i tillegg til at han har astma. Nå har han lært seg å snakke ut om det sammen med meg, i tillegg har han kuttet røyken å begynt å trene. Etter dette har problemene forsvunnet i større grad.
Gjest kittycat Skrevet 26. mars 2012 #8 Skrevet 26. mars 2012 folk ber alltid folk om å kontakte psykolog om det er noe. det er ofte nødvendig, men ikke alltid det hjelper. hva vil du for noe? ikke sånn stifte familie-ish, for det tar tid, men du er nå innpå her, noe inspirasjon fra blogger du kan hente? skrive kanskje.. bare lurte på det med hva du egentlig vil fordi jeg har selv tenkt på flere ganger at jeg ikke trengte å ta livet av meg hvis det ikke var sånn press rundt meg. det var så mye på en gang, men om jeg bare kunne takle det og spise sjokolade og grine og ikke gå på skolen og gjøre alt som jeg ville hadde ting blitt fint.
Gjest Bond Skrevet 26. mars 2012 #9 Skrevet 26. mars 2012 (endret) Kjære Anonym bruker, Selvmordstanker tillates ikke på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. Lykke til. Tråden stenges. Mvh Bond, mod Endret 26. mars 2012 av Bond
Fremhevede innlegg