Gå til innhold

Gave til venninne i USA

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei norsk venninne som flytta til USA for 4 år siden. Jeg spør henne hvert år hva hun ønsker seg til bursdagen sin, men hun er så beskjeden og svarer stort sett ikke. Hun har jo alt hun trenger over dammen. Det eneste jeg er sikker på at hun har lyst på er leverpostei.

Hva skal jeg kjøpe til henne? Tenkte å kjøpe salt lakris og melkesjokolade, og kanskje en bok eller tegneserier.

Hva er det norske i USA savner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ostehøvel og binders? Sparkstøting?

• Liker 1
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg sender melkesjokolade til USA med jevne mellomrom, det blir godt mottatt.

Skrevet

Melkesjokolade, solo (litt kinkig å sende, kanskje...), toro-poser, solbærtoddy, norske julehefter, kongerøkelse (til jul altså), Fjordland-måltider (de tåler romtemperatur fikk vi beskjed om) med pinnekjøtt, komle osv.

Dette er litt ting jeg har sendt over dammen!:)

Skrevet

Norsk smågodt. :) Det amerikanske kan ikke måle seg med det norske.

Skrevet

Melkesjokolade! :) det savnet jeg mest :) fikk noen koselige brev mens jeg bodde der borte, det betydde vel mest. Er ikke så nøye hva du sender egentlig, hun blir nok glad for oppmerksomheten! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Melkesjokkis, tacopulver, holiday dip, salt og pepper chips (jeg fant utrolig nok ikke det noe sted i CA.), smågodt, salt sild, brunost, grøtris (det har de sikkert en plass i USA også,er vanlig i sør, men jeg fikk det tilsendt), se og hør og noen lokale aviser. Dette er noe av det jeg fikk da jeg bodde der. Satte stor pris på alt ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...