Gå til innhold

Min vei til bedre helse


nessie87

Anbefalte innlegg

Velkommen du som titter innom!

Det er på tide å komme i gang etter lengre tids haltende helse, veide for snart 2 år sia 105 kilo, kom meg ned til 93 i fjor sommer, men er nå oppe på 95,5 igjen.

Grusomme tall.. Grunnen til stagnering og økning er helsa- eg er mye svimmel og føler eg har bomull i hodet, min energi har ikke strekt til jobben en gang, mistrivsel grunnet dette har ført til trøstespising og noen kilo opp igjen.

Eg har mye å jobbe med men noen hovedmål har eg da:

  • Løpe Jentebølgen på 37 minutter (7 juni)
  • Gifte meg til høsten ( mest sannsynlig)
  • Kunne kjøpe vanlige klær!
  • Generelt ha en bedre helse

Start Vekt 25.3.12

95,5 Kg

Midje: 116 cm

Hofte: 124 cm

Arm: 39 cm

Har ingen spesiell plan da eg bor på vestlandet, studerer i Oslo og flyr hit og dit ganske så ofte, i løpet av neste måned skal eg bo i Bodø 2 uker og en tur til Frankrike sammen med 1 uke i Oslo både før og etter alt dette.

Så matmessig har eg mye å gå på, trening blir også noe ustabilt da eg ikke trener de ukene eg er i Oslo, men vurderer å finne et treningssenter som tar drop in eller noe lignende, om noen har noen tips der er det bare å si ifra!

Har i dag fått i meg litt mye mat, men har gått tur i 45 min i tillegg til at eg skal ta meg en runde med rokkeringen senere i kveld før eg må skrive ferdig en rapport og legge meg siden eg flyr til Oslo i morgen tidlig.

Er så deilig å endelig ha fått litt sol på sunnmøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøtt som ei fele setter eg kursen mot Oslo...

Frokost : rundstykke me makrell.

Har også bestemt meg for 100 dager uten godteri! Har greid det før og skal greie det igjen, vil jo inn i motivasjonskjolene mine :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...