AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Da jeg gikk på videregående fikk jeg en del hjelp av helsesøsteren. Hun hadde en del samtaler med meg, samtaler som var viktige for meg. Nå er det snart 8 år siden jeg hadde kontakt med henne, men har lyst til å sende henne en mail for å takke henne for den hjelpen jeg fikk. Men er det "riktig" å gjøre dette? Jeg er ferdig utdannet denne våren, og tenkte å fortelle henne det, samt fortelle hvor viktig den hjelpen jeg fikk av henne var for min framtid. Blir det for personlig om jeg sender henne en takkemail?
Sugerøret Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Synes det høres koslig ut og hadde jeg fått en slik mail,ville det gjort dagen min så utrolig herlig. Du vil garantert få et koselig svar tilbake. 3
Aldrisur Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 Støtter Kårkys svar 100%! Har selv sendt varme tanker til voksenpersoner som har betydd mye i livet mitt, men varme tanker er jo bare luft og gir ikke mottakeren særlig sjanse til å motta budskapet. Send en mail - hun kommer til å sette pris på det. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #6 Skrevet 25. mars 2012 Da jeg gikk på videregående fikk jeg en del hjelp av helsesøsteren. Hun hadde en del samtaler med meg, samtaler som var viktige for meg. Nå er det snart 8 år siden jeg hadde kontakt med henne, men har lyst til å sende henne en mail for å takke henne for den hjelpen jeg fikk. Men er det "riktig" å gjøre dette? Jeg er ferdig utdannet denne våren, og tenkte å fortelle henne det, samt fortelle hvor viktig den hjelpen jeg fikk av henne var for min framtid. Blir det for personlig om jeg sender henne en takkemail? Send heller et fint kort hun kan henge opp Tenker nok hun gjør det!
Gjest kittycat Skrevet 26. mars 2012 #7 Skrevet 26. mars 2012 ville bare si at jeg sikkert hadde vært skeptisk selv, typisk. men så tenkte jeg at jeg ville blitt kjempeglad om jeg fikk høre at det hjalp og at det i senere år faktisk spilte en rolle
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå