Gå til innhold

Avvist en som var interessert?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann,

Jeg ble kjent med en gutt i høst. Vi gikk på samme linje på skolen, men hadde i grunn ikke så mye kontakt på skolen eller på fritiden generelt, bortsett fra at vi ofte møttes på byen. Nesten hver gang vi møttes ute endte det opp med at vi rotet. Jeg sov over hos han én gang hvor det ikke skjedde noe mer enn kyssing og kosing. Etter det hadde vi mye kontakt så og si daglig på facebook, men vi møttes aldri utenom det. Når vi møtte på hverandre på dagtid ble det mer et beskjedent "Hei" og kanskje litt småprating. På byen derimot fortsatte vi flørtingen og han sendte ofte mld og spurte om jeg var ute. Jeg endte opp med å sove over hos han enda en gang hvor vi hadde sex (hvor vi hadde veldig bra kjemi).

Jeg føler at jeg hele tiden har holdt han litt på avstand følelsesmessig fordi han har et veldig dårlig rykte. Han er i følge andre jenter en som "tar alt på to bein" og jeg fikk beskjed om at jeg burde holde meg unna han. Men selv synes jeg at han virker som en kjempegrei fyr, og jeg kunne godt tenke meg å kun være venner med han også. Men samtidig vet jeg ikke om han kun har vært ute etter sex eller om han faktisk har vært interessert. Han har brukt masse tid på å prate til meg på facebook og sende sms'er, og har vært veldig flørtende når han drikker, men virker veldig tilbakeholdende når han er edru. I juleferien snakket vi også mye sammen på facebook(vi kommer ikke fra samme by). Første uken etter juleferien møttes vi igjen ute på byen, og jeg ble igjen med han hjem på nach. Men siden jeg skulle på jobb neste dag hadde jeg allerede avtalt å sove hos en annen venn for å komme meg opp til jobb. Jeg tror han hadde tatt forgitt at jeg skulle overnatte, og virket veldig overrasket og forfjamset når jeg sa at jeg måtte gå, fordi jeg skulle sove hos en annen. Etter dette ble han veldig stille, sluttet å ta kontakt, svarte knapt eller ikke i det hele tatt når jeg tok kontakt, og ignorerte meg når jeg møtte på han på skolen.

Det jeg lurer på er vel egentlig om han kanskje var interessert på ordentlig siden han virker så "snurt" over at jeg skulle sove hos en annen(som bare var en kompis). Jeg fortsatte å ta kontakt en kort stund etterpå, men siden det var så liten respons lot jeg være pga at jeg følte meg masete.

Hadde han rett til å bli "sur"? Er det ikke litt rart å bli sur av noe så lite om han egentlig bare var ute etter et ligg? Og om han egentlig likte meg på ordentlig, så burde han vel ikke la noe så lite ødelegge? Dette skjedde for ca to mnd siden. Først nå har han begynt å smile og si hei når jeg treffer på han igjen. Jeg vet ikke helt om jeg vil ta opp igjen kontakten, eller om han har gjort det klart at han ikke vil ha noe mer med meg å gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres ut som tenåringes kommunikasjons svikt :P :P

jeg synes og jeg tro og aner at han tenker og virker som...... :D

sorry, flirer litt :) godt å bli ferdig med det..

Nei, vettuhva du får ta han på tomannshånd, face to face og spør han rett ut..

Si meg har vi noe på gang, vil du evt at vi skal ha noe på gang eller hva egentlig holder du på med?

Jeg liker deg som person, men som du kanskje vet har du ikke veldig god rykte på deg og derfor er jeg usikker...

Så du kan da like gjerne opplyse meg om saken.. for dette her er ganske slitsom i lengden.. Jeg liker å vite hvor jeg har folk hen.

Må nesten være litt bråkjekk og rettfrem så skal du se at du får svar... :lur: Om du tørr ikke face to face, så innled en samtale på fb, kjenn litt på stemningen og still spørsmålene.

Lykke til :):klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det virker så klart mest fornuftig å spørre han direkte, men nå har det jo gått så lang tid at jeg føler det blir litt dumt å ta det opp igjen. Jeg vil jo ikke mase, og siden jeg ikke fikk noe respons når jeg tok kontakt rett etter "hendelsen", vet jeg ikke hvor motivert jeg er for å ta kontakt igjen nå to mnd seinere om jeg bare blir avvist igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...