Kitty_katt Skrevet 25. mars 2012 #1 Del Skrevet 25. mars 2012 Hei og til min treningsdagbok Her blir jeg å logge all treningen min slik at jeg får litt oversikt og kan følge med på fremgang. Målet mitt er å gå ned i vekt og få litt muskler å bli mer markert Jeg veier for tiden rundt 70 kg og er 170 cm høy. Hyggelig at du stakk innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty_katt Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 25. mars 2012 I dag ble det 45 minutter pulsstep (intervalltrening) på morgenen. I tillegg fikk jeg satt opp et styrkeprogram med veileder senere på dagen Programmet består av: Knebøy Markløft Chins i stativ (med vektavlastning) Dips i stativ Kroppsheving i slynge Militærpress Skal oppdatere senere med antall reps. og kilo når jeg får kjørt igjennom programmet skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty_katt Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 26. mars 2012 I dag er jeg KJEMPE stiv og støl etter treninga i går, så ingen trening i dag :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå