Gå til innhold

Hva gjør man på en ONS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heei

Jeg er en gutt på 25 som er jomfru, jeg lurer på hva man gjør på en typisk ons. Er det sånn at gutten først går ned og slikker jenta før de knuller?

Hva gjorde dere sist dere hadde ONS, tror jeg kommer til å få prestasjonsangst om jeg får med meg en dame hjem og ikke helt vet hva jeg skal gjøre. Tips eller erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man gjør det man føler for vel! Er ikke noe fasitsvar på hvordan et ONS skal foregå akkurat, det er opp til hver enkelt. Gjør det som føles naturlig og komfortabelt:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Ja, etter min ONS i helgen, så vil jeg hvertfall si til deg at for mye alkohol hvertfall ikke er en god ide. Det var katostrofalt, og han fikk den ikke opp engang :foto:

Resten, feks det du spør om, bruker å komme helt naturlig. Enten eller ikke, det er noe man ikke behøver å planlegge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Ja, etter min ONS i helgen, så vil jeg hvertfall si til deg at for mye alkohol hvertfall ikke er en god ide. Det var katostrofalt, og han fikk den ikke opp engang :foto:

Resten, feks det du spør om, bruker å komme helt naturlig. Enten eller ikke, det er noe man ikke behøver å planlegge :)

Hei

Du er heldig som fikk pult da ihvertfall :) Men er det vanlig at gutten går ned og slikker på ONS og liker jenter det først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Du er heldig som fikk pult da ihvertfall :) Men er det vanlig at gutten går ned og slikker på ONS og liker jenter det først?

Visst du leser en gang til, så ser du at jeg IKKE fikk pult :fnise:

Jeg har opplevd mye forskjellig der egentlig, for noen liker å slikke, noen ikke. Han som ikke fikk den opp, slikket meg litt, men vi ga oss med det. Lå og lo sammen i sengen hele søndagen da, men ingen pulings da heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lørdagen skulle det stå. AB nummer 2 og 4 her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist gang jeg hadde ons, gikk han ned på meg før han peiset på. En utrolig flott gentleman, som hele tiden tenkte på at jeg skulle ha det best mulig. Slikkingen varte ikke så lenge, for jeg kunne ikke vente med å kjenne han inni meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri slikket en tilfeldig jente, eller sug en tilfeldig gutt. På ONS er det fingring, runking eller pulings. Med kondom så klart. Dette har med kjønnssykdommer å gjøre. :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Beste tipset er å finne en jente du stoler på, da slipper du prestasjonsangst.

Men hvis du først vil debutere med en ONS, så anbefaler jeg å ikke slikke. Du risikerer faktisk både sykdom og kreft.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang jeg hadde ons, gikk han ned på meg før han peiset på. En utrolig flott gentleman, som hele tiden tenkte på at jeg skulle ha det best mulig. Slikkingen varte ikke så lenge, for jeg kunne ikke vente med å kjenne han inni meg...

Hei TS her:

Bra at du fikk en god opplevelse, jeg håper å være en gentleman selv om jeg treffer ei jente som vil ha sex. Jeg tror jeg hadde kommet veldig fort om jeg hadde puttet den inn med en gang, så jeg vil gjerne ha et ordentlig vorspiel slik at hun også får det bra. Hadde sikkert ikke holdt 1 minutt med ei deilig jente, så da måtte jeg hatt et bra vorspiel for å gjøre henne fornøyd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS her:

Bra at du fikk en god opplevelse, jeg håper å være en gentleman selv om jeg treffer ei jente som vil ha sex.

En som har ons er ikke gentleman i mine øyne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er du jomfru?

Heisann TS her:

Jeg er ikke så veldig flink med jenter, er kanskje litt lite åpen og reservert. Min sjanse til å få meg dame ligger på byen, da er jentene mer ivrige og jeg er modigere etter å ha drukket. Da vet heller ikke jentene at jeg er jomfru noe som er turn-off for de så da har jeg ihverfall en sjans på linje med alle andre. Men jeg tror det er lurt av meg å være litt lukket når jeg tross alt er jomfru, det er ikke noen killer på damene akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som har ons er ikke gentleman i mine øyne.

TS her:

Litt enig i den, men det er så vanskelig å trefffe jenter på andre måter. Om jeg hadde kunne velge ville jeg hatt en kjæreste, men det er vanskelig å finne, dessverre. Men jeg har ennå ikke hatt ONS, men vurderer det etter å ha vært jomfru så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du kysset noen jenter før? Hvis ja, gikk det mer naturlig enn forventet?

Sex er mye det samme og man kommer langt med å følge instinktene sine, følge med på partneren og få kontinuerlig feedback. Alle damer er unike og det er mange her inne som har sagt at de direkte misliker slikking, så det er ikke alltid så dumt å spørre hva hun liker, så sant du ikke fremstår som veldig usikker når du gjør det.

Ellers synes jeg ikke du skal gå utifra at første gang kommer til å bli en dårlig opplevelse. Mange har motsatt erfaring, så man vet aldri hvordan det utspiller seg. Jeg ser ikke noen problem med å gå til sengs med en jente du møter på byen, men ikke la det være hvem som helst og la det være en du faktisk har lyst på og kunne tenke deg å gjøre det med igjen neste morgen. Og kanskje også på mandag.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så veldig flink med jenter, er kanskje litt lite åpen og reservert. Min sjanse til å få meg dame ligger på byen, da er jentene mer ivrige og jeg er modigere etter å ha drukket. Da vet heller ikke jentene at jeg er jomfru noe som er turn-off for de så da har jeg ihverfall en sjans på linje med alle andre.

Jomfru er ikke turn-off for alle jenter, hvis du tror det.

Prøv nettdating. Møt noen jenter og lær deg å snakke med dem først. Mye bedre det enn å hoppe rett i høyet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kysset noen jenter før? Hvis ja, gikk det mer naturlig enn forventet?

Sex er mye det samme og man kommer langt med å følge instinktene sine, følge med på partneren og få kontinuerlig feedback. Alle damer er unike og det er mange her inne som har sagt at de direkte misliker slikking, så det er ikke alltid så dumt å spørre hva hun liker, så sant du ikke fremstår som veldig usikker når du gjør det.

Ellers synes jeg ikke du skal gå utifra at første gang kommer til å bli en dårlig opplevelse. Mange har motsatt erfaring, så man vet aldri hvordan det utspiller seg. Jeg ser ikke noen problem med å gå til sengs med en jente du møter på byen, men ikke la det være hvem som helst og la det være en du faktisk har lyst på og kunne tenke deg å gjøre det med igjen neste morgen. Og kanskje også på mandag.

:)

Heisann god input fra deg.

Jeg har kysset ei jente på byen før, hun ville ha meg med hjem men jeg fikk prestasjonsangst så jeg turde ikke. Hun ble faktisk ganske sint når jeg ikke ble med. Angret veldig etterpå, men kjipt å få stempel som dårlig i senga og ikke vite hva man skal gjøre. Men jeg håper å treffe ei jente, det hadde vært kjekkt. Dersom man er jomfru er det veldig vanskelig å finne en kjæreste blant bekjente så må man må gå for ei man ikke kjenner eller vet/antar at du er jomfru. Så derfor bør jeg finne ei på byen først, hun kan godt bli kjæresten min men det er ikke så vanlig at det skjer.Så fremt vi liker hverandre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er mange her inne som har sagt at de direkte misliker slikking

Seriøst??

Jeg ser ikke noen problem med å gå til sengs med en jente du møter på byen, men ikke la det være hvem som helst

En man treffer på byen i fylla er vel per definisjon "hvem som helst"?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...