Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2004 #81 Del Skrevet 19. mai 2004 Stoooor kos til Balenciaga, pga fotn og alle tankane! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 20. mai 2004 #82 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg vil gi en klem til Fisk fordi jeg vet hun trenger det veldig akkurat nå. Fire millioner 'er til deg!! Tusen takk, vennen Så den ikke før nå jeg. Gleder meg til å få en ekte klem av deg i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 20. mai 2004 #83 Del Skrevet 20. mai 2004 En god klem til alle som liker metall og rock.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 20. mai 2004 #84 Del Skrevet 20. mai 2004 Min klem går til Veslo, fordi hun har vært syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 20. mai 2004 #85 Del Skrevet 20. mai 2004 Stooor til Seleena, siden hun er så grei!! Jeg digger deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 20. mai 2004 #86 Del Skrevet 20. mai 2004 STOR klem tilbake Har venta på deg no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 26. mai 2004 #87 Del Skrevet 26. mai 2004 Stor klem til Tex for gode råd på bryllupssiden. Alt godt ønskes for dagen og fremtiden Klem til Madam Felle også, for skryt av kjolen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. juni 2004 #88 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg vil gi en klem til Sarv, fordi hun har ei maskin som ikke vil samarbeide. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 6. juni 2004 Forfatter #89 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg vil gi en stor klem til Jinx! Stå på vennen min, dette ordner seg!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 6. juni 2004 #90 Del Skrevet 6. juni 2004 STOR til: Leya,Optomist,:-) Anna og sist,men ikke minst til Betty Bare fordi dere er dere... :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 6. juni 2004 #91 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg èr tilbake , Belle, tusen takk. Du har en evne til å få meg i kjempehumør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2004 #92 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg vil gi en klem til Middis, Diva, Skusla og monja - GLAD I DERE! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 6. juni 2004 #93 Del Skrevet 6. juni 2004 STOR til: Leya,Optomist,:-) Anna og sist,men ikke minst til Betty Bare fordi dere er dere... :bukke: Så koselig. Klemmer masse tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. juni 2004 #94 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg vil gi en til Mylian som må lese til eksamen i hele morgen. Lykke til, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juni 2004 #95 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg vil gi en klem til Skarv, fordi hun har ei maskin som ikke vil samarbeide med henne. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. juni 2004 #96 Del Skrevet 8. juni 2004 deles ut til Naken,GreenSky, Balenciaga, og Idril. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 8. juni 2004 #97 Del Skrevet 8. juni 2004 til knuppen Saeria! (Krysser fingrene for karakteren din) går også til Balenciaga og Idril :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 8. juni 2004 #98 Del Skrevet 8. juni 2004 En god klem til alle dere her inne, som gjör at dagen min ikke blir så kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 8. juni 2004 #99 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg vil gi en klem til Middis, Diva, Skusla og monja - GLAD I DERE! K Glad i deg også, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. juni 2004 #100 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg vil gi en klem til Middis, Diva, Skusla og monja - GLAD I DERE! K til deg og, Kverula!!!! I tillegg en til Middis, Jinx, Jennifer, Lea, Mie, Skusla og Eowyn!!!! Og til alle IKM jentene :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå