Saeria Skrevet 31. januar 2004 #41 Del Skrevet 31. januar 2004 I dag vil jeg gi en klem til deg, fordi KG ikke ville vært den samme uten nettopp deg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 31. januar 2004 #42 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg vil gi en klem til Bettie. Det er fordi hun ga meg en klem da jeg var innlagt på sykehuset. Tusen takk. Så vil jeg gi en klem til Tusenfryd. Hvorfor? Fordi hun er et fantastisk flott menneske og dagbok nabo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. januar 2004 #43 Del Skrevet 31. januar 2004 Kunne godt tenke meg å få en klem, jeg. Livet er ikke helt enkelt i disse dager.. :klem2: Til deg fra meg, Tiny!! Ellers vil jeg klemme litt på: Bettie - du fortjener det! :klem2: Og en "tenker-på-deg-og-håper-det-går-bedre" klem til Monja! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 31. januar 2004 #44 Del Skrevet 31. januar 2004 - Angel - @lfakrøll - Pia - Sessa - Tuva/ Linnda - Tex - Zafir - Fredagsbarn - Starie - Anna - Mayamor - Tilde - lmari - Jolie - Jinx - Klips - Lillen - Barbie - sexysadie - Lillian - Vippa Har jeg glemt noen, ber jeg om tilgivelse her og nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 31. januar 2004 #45 Del Skrevet 31. januar 2004 Wow, I got a hug!!! :D :D Tuse ntakk, Qlio! One right back at you! Jeg vil gi en STOOOOOOR KLEM til Lasse, jeg, fordi jeg rett og slett savner alle våre samtaler som vi hadde i høst! Håper vi kan treffes snart igjen, vennen! :D Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 31. januar 2004 #46 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg glemte jo Embla..... Sorry! Og takk, Lillian! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 31. januar 2004 #47 Del Skrevet 31. januar 2004 :oops: Ble litt forlegen jeg, Qlio! Men kvelden min ble masse masse bedre pga deg! Tusen takk! Klemmer så hardt jeg kan tilbake! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 31. januar 2004 #48 Del Skrevet 31. januar 2004 Åh,tusen takk for klemmer!! :D De kommer godt med! Vil også gjerne dele ut noen klemmer,det er helt sikkert mange som fortjener(jeg har ikke fulgt med så mye de siste dagene siden jeg har vært borte),men her er klem til noen av de jeg synes fortjener det og som på hver sin måte gjør KG til et godt sted å være: Pia1006 Zianta Aricept Qlio Sessa Remyline Hege @lfa Lillian Lilletrollet Trulselinemor Marianne Tusenfryd murmeldyret Mayamor Virgo Poirot Salamandra Aline Sunshine-t Væren Crazee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 1. februar 2004 #49 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg vil også dele ut noen klemmer: Det er klemmer alle som vil ha det,men det er spesielt noen jeg har hatt litt mere med å gjør og de er: Lillen Tilde Meta Hanni ~Capricorn~ Murmeldyret Magnhild Mayamor Tiny Bizzy Chiquita Kipa Jolie Gadget Girl Dere er fantastisk søte og snille! Og dere støtter opp og sender blå vibber og klemmer i alle rettninger,så jeg sender en ekstra varm klem til dere!!!! Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 1. februar 2004 Forfatter #50 Del Skrevet 1. februar 2004 Tror jammen Eowyn også må få en for å starte en så hyggelig tråd - værsågod :D :klem2: Tuuuusen takk Eplegrønn . Så koselig da! Jeg vil idag gi en stooor klem til alle gravide og ønske dere lykke til med svangerskap og fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 2. februar 2004 #51 Del Skrevet 2. februar 2004 Virgo, Midnattsol og Leo. Dere er best. RL klem hadde dere fortjent, men dette får duge foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 2. februar 2004 #52 Del Skrevet 2. februar 2004 Vi får ta det vi får :blunke: ! Stor klem til deg også, Wild Thing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 11. februar 2004 #53 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg vil sende en kjempe stor klem til Madden og Cilla!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2004 #54 Del Skrevet 19. mars 2004 Hun har fått alt Tusen takk jenter. Sitter her og tuter nå igjen, så det var koselig å se at dere gav meg en klem for en stund siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linseluså Skrevet 23. mars 2004 #55 Del Skrevet 23. mars 2004 Modesty får dagens klem fra meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 23. mars 2004 #56 Del Skrevet 23. mars 2004 Oi! Takker for tldligere klemmer og sender herved klemmer tilbake :D Gir spesielt klemmer til xeyes Eowyn og Runa :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 25. mars 2004 #57 Del Skrevet 25. mars 2004 Denne tråden har gått meg hus forbi... Jeg har til og med fått 3 klemmer!!! :rosasmil: Så da vil jeg gjerne klemme tilbake Tiny Lilletrollet Tilde Hanni Lillen Jolie Capricorn Jolie Mayamor Hulderjenta Meta og så er det sikkert noen til jeg ikke kommer på i farta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 25. mars 2004 #58 Del Skrevet 25. mars 2004 Tusen takk, Murmel og Lilletrollet. Sender klemmer jeg også: Murmeldyret Lilletrollet Havsulen Silja Modesty iingvild Rioja Kiri pondusa og Ann Forup som alltid kommer med bra svar på gravid-forumet. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #59 Del Skrevet 25. mars 2004 I dag vil jeg gi en klem til Hulderjenta Diva Kverula GreenSky Starie min "hemmelige" venninne her inne :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 25. mars 2004 #60 Del Skrevet 25. mars 2004 Klem til ¤Chanela¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå