AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Jeg har vært på date med en fyr to ganger. Det virket å klaffe nokså bra og han har allerede flere ganger nevnt ting vi kan gjøre sammen, både i påsken og til sommeren. For min del blir det litt mye å legge planer så langt frem i tid med en mann jeg nettopp har truffet, men jeg vet jo ikke hvor seriøse disse planene er i hans øyne. Da vi avsluttet 2. date laget vi en halvveis plan på å møtes noen dager senere. Han virket veldig ivrig på å se meg igjen. Jeg var ikke sikker på om jeg kunne, grunnet en litt uforutsigbar jobbsituasjon. Dessverre måtte jeg avlyse dette møtet og sendte ham en sms for å si at jeg ikke kunne likevel og foreslo en annen dag vi kunne møtes. Denne sms'en er det nå over et døgn siden jeg sendte, uten å få svar. Er jeg dumpet, eller er jeg bare utålmodig? (jeg er 25, han er 29)
Tropic Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 - Han trodde han ble dumpet - Han dumpet deg - Han mottok ikke sms - Han sendte deg sms, som du ikke mottok Letteste måten å finne ut av dette på er nok å ringe han, si du sendte en sms i går og lurte på om han mottok den. Si du bare ville forsikre deg om dette slik at han ikke trodde dere skulle møtes på dag x, men håper dere kan møtes på dag y. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Han jeg dater har ikke mobil, så veldig praktisk at man faktisk MÅ ringe hustelefon om det er noe man skal si. Inget rom for evt. misfoståelser 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #5 Skrevet 25. mars 2012 Jeg har vært på date med en fyr to ganger. Det virket å klaffe nokså bra og han har allerede flere ganger nevnt ting vi kan gjøre sammen, både i påsken og til sommeren. For min del blir det litt mye å legge planer så langt frem i tid med en mann jeg nettopp har truffet, men jeg vet jo ikke hvor seriøse disse planene er i hans øyne. Da vi avsluttet 2. date laget vi en halvveis plan på å møtes noen dager senere. Han virket veldig ivrig på å se meg igjen. Jeg var ikke sikker på om jeg kunne, grunnet en litt uforutsigbar jobbsituasjon. Dessverre måtte jeg avlyse dette møtet og sendte ham en sms for å si at jeg ikke kunne likevel og foreslo en annen dag vi kunne møtes. Denne sms'en er det nå over et døgn siden jeg sendte, uten å få svar. Er jeg dumpet, eller er jeg bare utålmodig? (jeg er 25, han er 29) Nei, du er ikke dumpet : du er utålmodig. Jeg er i samme situasjon, ang. det at vi kun har vært på to dater og han allerede legger planer for påskeferie/sommerferie/o.l - men nå har jeg ikke hørt fra han på to uker og ifølge hans FB-vegg så har han tydeligvis fått seg en ny 'venninne'. DET kalles å bli dumpet. Han har skrevet et par ord til meg på FB men jeg bare ignorerer han og det har jeg tenkt å fortsette med en stund til.
Gjest Nuppdupp Skrevet 25. mars 2012 #6 Skrevet 25. mars 2012 han ble vel lei av at du aldri kan planlegge noe 1
Gjest Wei Wei Skrevet 25. mars 2012 #7 Skrevet 25. mars 2012 Det har jo gått bare et dogn. Gi ham tid. Kanskje han ikke tar kontakt intil han finner på noe konkret å foreslå. Hvis du vil så kan du komme med forslag om en ny date. Det var jo du som avlyste den forrige. Må også nevne at det er ganske vanlig at noen "fader" ut, lar være å ta videre kontakt uten noe tydelig grunn. Har selv opplevd å være på 5 date, alt virket bra. Så ble det mindre og mindre kontakt inntil den forsvant helt. Sånt skjer. Men i ditt tilfelle tror jeg du er for rask til å vurdere situasjonen. Det er en helg, han kan være opptatt av andre ting. Gi det mer tid.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #8 Skrevet 25. mars 2012 Jeg erklærer meg herved verdens mest utålmodige person. Han svarte omsider
Gjest Elihol Skrevet 25. mars 2012 #9 Skrevet 25. mars 2012 Jeg erklærer meg herved verdens mest utålmodige person. Han svarte omsider Hehe, er nesten litt enig! Lykke til på neste date
Pene sko... Skrevet 25. mars 2012 #10 Skrevet 25. mars 2012 (endret) Jeg har vært på date med en fyr to ganger. Det virket å klaffe nokså bra og han har allerede flere ganger nevnt ting vi kan gjøre sammen, både i påsken og til sommeren. For min del blir det litt mye å legge planer så langt frem i tid med en mann jeg nettopp har truffet, men jeg vet jo ikke hvor seriøse disse planene er i hans øyne. Da vi avsluttet 2. date laget vi en halvveis plan på å møtes noen dager senere. Han virket veldig ivrig på å se meg igjen. Jeg var ikke sikker på om jeg kunne, grunnet en litt uforutsigbar jobbsituasjon. Dessverre måtte jeg avlyse dette møtet og sendte ham en sms for å si at jeg ikke kunne likevel og foreslo en annen dag vi kunne møtes. Denne sms'en er det nå over et døgn siden jeg sendte, uten å få svar. Er jeg dumpet, eller er jeg bare utålmodig? (jeg er 25, han er 29) Jeg ville definitivt tolket det som at du ikke var spesielt interessert i meg. Der av gidder jeg ikke å mase noe mer med deg. Du er bare bortkastet tid. Min kjære må finnes en annen plass. Endret 25. mars 2012 av Pene sko...
Gjest Anna.S Skrevet 26. mars 2012 #11 Skrevet 26. mars 2012 Jeg ville definitivt tolket det som at du ikke var spesielt interessert i meg. Der av gidder jeg ikke å mase noe mer med deg. Du er bare bortkastet tid. Min kjære må finnes en annen plass. Jeg tenker det samme. Fordi man har erfaring tar man slike avbud som at noe mer intressant har dukket opp. Når man treffer noen man virkelig liker er det viktig å gi beskjed om det men en gang og så får man enten like ivrig beskjed tilbake eller man finner ut at det ikke er gjensidig. Hvorfor kaste bort tid på noe helt greit når man kan få det fantastisk med en annen?
Pawn Hearts Skrevet 26. mars 2012 #12 Skrevet 26. mars 2012 Æh … hva med å lese alle innleggene før dere svarer? Det er tross alt bare én side. TS skrev at han han svarte til slutt, og smileyen tyder på at alt er i orden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå