Gå til innhold

Team Antonsen - Onanering på jobb

Har du onanert på jobben?  

1. 1. Har du onanert på jobben?

• Nei, aldri
      23
    • Ja, på do
      12
    • Ja, på plassen min
      5
    • Ja, på kontoret til noen annen
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av disse gærningene, og løgndetektoren, så må vi lage en avstemning. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skre nei æg.. men det er sikkert noen som gjør det..

Regner med at team antonsen(har enda ikke set det) testa det der ut.. hva fikk de til svar?

Skrevet

Jammen lurer du på mye rart, Sandman.. :hoho:

-Og svaret er : NEI!

Skrevet

De andre tre spurte ut Harald Eia, og fant at han hadde onanert på jobben, men ikke på andres kontor.

Synes det siste innslaget var best, det intervjuet med Bertine Zetlitz.. de lo så veldig selv også :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
De andre tre spurte ut Harald Eia, og fant at han hadde onanert på jobben, men ikke på andres kontor.

Synes det siste innslaget var best, det intervjuet med Bertine Zetlitz.. de lo så veldig selv også :ler:

Ikke helt riktig. De andre spurte om han hadde onanert på noen annens kontor, og han svarte "nei", men løgndetektoren viste at han ikke snakket sant.

:hoho:

Skrevet

Den over var fra en uinnlogget Sandman.

Skrevet

Det har vel mye å si hvor man jobber.... Jobber selv som lærer i grunnskolen, så det sier seg selv at det er helt uaktuelt.

Skrevet

Onanering på jobb er vel kansje en mere utpreget "manneting".

Spør heller om hvor mange det er av oss som har hatt sex på arbeidsplassen. :hoho:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:oops: Ja, på do. Lenge siden nå, men på en tidligere rimelig kjedelig arbeidsplass, så hendte det at jeg måtte gjøre noe for å få tida til å gå 8)

Skrevet
:oops: Ja' date=' på do. Lenge siden nå, men på en tidligere rimelig kjedelig arbeidsplass, så hendte det at jeg måtte gjøre noe for å få tida til å gå 8)[/quote']

:ler: ...jeg har igrunnen aldri sett på onani som tidtrøyte, kanskje mer som en ulønnet hobby, eller fritidssyssel...

...men litt artig å tenke på at du fikk lønn for å sitte på dass og gni deg mellom beina, glammy... :ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:ler: ...jeg har igrunnen aldri sett på onani som tidtrøyte, kanskje mer som en ulønnet hobby, eller fritidssyssel...

...men litt artig å tenke på at du fikk lønn for å sitte på dass og gni deg mellom beina, glammy... :ler:

:oops: Lønn og lønn.... Well, here goes. Jobba på butikk som ung :-? , helgejobb, veldig kjedelig, og så syntes jeg det var så teit at alle de som røykte fikk røykepauser til stadighet, det er jo like kjedelig å jobbe i butikk som ikke røyker.... så jeg tok meg da altså små, krmt "runkepauser" Fikk liksom ny energi og arbeidslyst, da, kan man vel si. Trekker tilbake det med tidtrøyte, er nok mer enn som så... 8)

Gjest Anonymous
Skrevet

Husker at jeg for en del år siden, ofte brukte å onanere på do på jobben. Vet ikke om jeg var noe kåtere da enn nå, men er vel mer engasjert i jobboppgavene i den jobben jeg har nå.

Men fikk nesten lyst til å ta en tur på do nå :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...