Gå til innhold

Abtronic X2, erfaringer?


PeuàPeu

Anbefalte innlegg

Vil gjerne ha erfaringer, positive og negative! Har fått kjøpt meg et slik for 200 kroner, og tenker det er verdt å prøve for den prisen.

Tenker jeg skal bruke den hjemme, og når jeg går på turer med hunden. Jeg driver å jogger litt utenom.

Trenger ikke kommentarer av folk som ikke har prøvd dette og bare er negative :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil gjerne ha erfaringer, positive og negative! Har fått kjøpt meg et slik for 200 kroner, og tenker det er verdt å prøve for den prisen.

Tenker jeg skal bruke den hjemme, og når jeg går på turer med hunden. Jeg driver å jogger litt utenom.

Trenger ikke kommentarer av folk som ikke har prøvd dette og bare er negative :)

Jeg prøver også denne.. begynte for noen dager siden så kan ikke si noe om resultater ennå, men merker at jeg blir veldig støl i enkelte muskler etter bruk, men får bare vente å se! Er jo gøy hvis det faktisk funker... noe det burde gjøre, men i hvilken grad vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Dersom du daglig går en 20-minutters tur i raskt tempo og reduserer litt på sukker og fettholdig mat, samtidig som du bruker den, vil du merke resultater etter to uker.

Tror det står på bruksanvisningen til den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Dersom du daglig går en 20-minutters tur i raskt tempo og reduserer litt på sukker og fettholdig mat, samtidig som du bruker den, vil du merke resultater etter to uker.

Tror det står på bruksanvisningen til den også.

Står det faktisk det? Hadde man fulgt den oppskriften der (forutsatt at man fra før av er utrent), så ville man merket resultater uten å bruke maskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Dersom du daglig går en 20-minutters tur i raskt tempo og reduserer litt på sukker og fettholdig mat, samtidig som du bruker den, vil du merke resultater etter to uker.

Tror det står på bruksanvisningen til den også.

Men da ville det jo vært de ekstra 20 min med mosjon og kalorireduksjonen som gjorde utslaget. :klo: Ikke beltet i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde en venn sin for morro skyld engang, og det gjør jo direkte VONDT! På reklamen har de den på høy styrke, mens de sitter og ser på tv. Jeg tror jeg fikk mer trening av anstrengelsen med å stålsette meg for hvert støt, enn av selve maskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Står det faktisk det? Hadde man fulgt den oppskriften der (forutsatt at man fra før av er utrent), så ville man merket resultater uten å bruke maskinen.

Nettopp. Forøvrig er det vel i stor grad utrente mennesker som kjøper slike ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Nettopp. Forøvrig er det vel i stor grad utrente mennesker som kjøper slike ting?

Oddsen er vel stor for det ja. Var dum nok til å kjøpe en slik for mange år siden - når jeg ikke trente - og "overraskende" nok hadde den ingen effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...