Gå til innhold

Utelek

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

TS

Jeg gjør jo det beste for barnet mitt: Tar henne med vekk når disse utenlandske ungene dukker opp...

Og jeg prøver å finne norske barn hun kan leke med!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bobler
Skrevet (endret)

TS

Jeg gjør jo det beste for barnet mitt: Tar henne med vekk når disse utenlandske ungene dukker opp...

Og jeg prøver å finne norske barn hun kan leke med!

Håper virkelig ikke at barnet ditt arver ditt syn på mennesker. Det er rasisme på høyt nivå, og helt forkastelig.

Stakkars barn som må vokse opp med en mor som deg.

Skam deg!

Endret av Bobler
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan hadde du løst det om det var noen lyse barn som herjet der???

Skrevet

Du gjør det beste for barnet ditt ? :forvirret:

Så det beste er at barnet ditt ikke får være i nærheten av svarte barn?

Jeg for min del tror det beste for barnet ditt vil være nettopp det motsatte, slik at han kunne lære seg andre holdninger enn dine... Men dessverre så arver nok han dine holdninger, så da oppfordrer jeg igjen til at dere flytter- så slipper de svarte å ha sånne mennesker som dere i nærheten av seg!!

Og ditt argument med at du ikke vil ut av byen fordi du trives kan jo ikke være sant? Du sier selv at du ikke har noen andre å leke med, du har bodd der i mange år og er en forsiktig dame, så kom deg ut på bygda du, så får de andre et bedre miljø på lekeplassen!!

Skrevet

Hvorfor kan ikke barnet ditt leke med barn med utenandsk opprinnelse? Jeg forstår ikke problestillingen din, så forklar gjerne litt nærmere. Jeg bor i bydel Grnerløkka og det har da aldri falt meg inn at det skl være noe problem med barn med annet opprinnelsesland på lekeplassene.

Skrevet

Når jeg leser denne tråen på nytt, tror eg egentlig at det er trolling.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...