AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #1 Skrevet 25. mars 2012 Hei! Jeg er en mann som nærmer meg 30 år. Jeg har slitt endel med selvtilliten og har vært singel så si hele tiden. Jeg traff en dame som likte meg, og som det endre med at vi skulle ha sex. Jeg spurte henne før vi "kom igang" om hva hun likte og spurte hvordan hun ønsket jeg skulle slikke henne. Da klikket det for henne, lirte av seg at var jeg en uerfaren idiot som ikke klarte å forstå at det var klitten man skulle slikke osv. Da hun hørte jeg var Jomfru så sa hun at det ble så turn off at hun klarte ikke å ha sex med meg..... Nå sitter jeg her som en idiot og aner ikke hva jeg skal tenke eller gjøre.... Altså er det noen andre som har opplevd det slik?
Binta Ba Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 What? Da synes jeg du skal være glad du ikke havna til sengs med henne. Jeg og alle jeg kjenner hadde nok satt pris på å få spørsmålet "Hvordan liker du å bli slikket?".. Jøss. 23
kubrak Skrevet 25. mars 2012 #3 Skrevet 25. mars 2012 det får da være grenser for hvor psycho man skal være. Det der er da vel ikke noe å klikke for 1
Gjest Vampen Skrevet 25. mars 2012 #4 Skrevet 25. mars 2012 Jeg er enig med Binta Ba. At du ønsker å vite mer om partnerens preferanser, slik at du kan gjøre opplevelsen best mulig for dere begge, er utelukkende en positiv ting. Det handler ikke om antall partnere i det hele tatt. Mitt inntrykk er at dama er av den umodne typen, som ikke klarer å kommunisere når det kommer til sex. Det er hun som har gjort noe galt her, ikke du. 8
Koe Skrevet 25. mars 2012 #5 Skrevet 25. mars 2012 Jeg tenker at dama virker usikker. Det er mulig at hun ikke selv klarer å sette ord på hva hun vil eller liker i senga, og derfor håper å bli "tatt med storm" av en erfaren elsker som helt magisk skjønner hva hun vil. I virkeligheten er det sånn at man bare ytterst sjelden intuitivt forstår hva en partner helst vil (med unntak av de helt basiske ønskene). Løsningen er selvfølgelig å snakke i detalj om hvordan ting føles og om fantasier man har, så du har ikke gjort noe galt ved å spørre så vidt jeg kan se. Det at hun er dame unnskylder heller ikke at hun var kjip med deg (selv en passiv partner kan unne seg å være høflig). Om du vil prøve igjen med akkurat den dama, så foreslår jeg at du prøver å bli bedre kjent med henne før dere prøver på nytt, og da også kanskje snakker med henne om akkurat hva dere forventer i senga FØR dere faktisk ligger der. (Og hvis du synes det virker helt urimelig å diskutere dette med henne på forhånd, så er det fordi dere kjenner hverandre for dårlig.)
Mr.Omg Skrevet 25. mars 2012 #6 Skrevet 25. mars 2012 Hun hørtes ikke helt god ut, for å si det sånn 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #7 Skrevet 25. mars 2012 Jeg kan med hånda på hjertet si at han som var jomfru (i midten av tjueåra) er den beste jeg noensinne har hatt - nettopp fordi han hadde den instillinga som du viser, TS! 3
Gjest Karm a Skrevet 25. mars 2012 #8 Skrevet 25. mars 2012 Jeg velger å tro at damer flest ikke er slik som hun du møtte. Vær glad for at du slapp å stikke noe inn i henne. Bedre lykke neste gang! Og du har ingen grunn til å føle deg som en idiot. Det er det hun som er! 1
Cuddlegirl Skrevet 25. mars 2012 #9 Skrevet 25. mars 2012 (endret) Vær glad du ikke havna til sengs med henne. For en psyko dame Endret 25. mars 2012 av Cuddlegirl
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #10 Skrevet 25. mars 2012 Jeg hadde likt det spørsmålet, jeg - alle liker jo forskjellige ting. Jeg hadde da forklart at det slettes ikke bare er klitoris som jeg ønsker skal slikkes, men lette strøk over ytre og indre kjønnslepper, samt mellomkjøttet(og gjerne lengre ned når vi er blitt litt trygge på hverandre etter en stund) og generell pirring med fingre fremfor tunge på selve klitoris. Hadde du da gjør akkurat som hun mente var fasit for alle på meg(altså kun slikke klitoris) hadde jeg ikke fått særlig mye ut av det. Det at du spurte om dette forteller at du er interessert i å gjøre hva kvinnen liker - ikke hva du selv mener er rett eller feil. Det hjelper ikke å ha hatt 50 sexpartnere om man ikke klarer lese signalene og følge med på lyder/bevegelser. Drit i henne, og vis like stor interesse for hva din partner liker neste gang
Gjest -J- Skrevet 25. mars 2012 #11 Skrevet 25. mars 2012 Psycho BITCH. Ja, de finnes og det i overflod desverre. Enig med de andre her som sier det var bra du fant det ut såpass tidlig. Ikke la denne opplevelsen gå for mye inn på deg og kom deg videre til neste dame. Som du ser her i tråden så setter damer pris på en mann som ønsker å lære hva akkurat hun liker. Bare ikke fremstå alt for usikker når du spør. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #12 Skrevet 25. mars 2012 Jeg hadde ikke likt spørsmålet. Det blir for teoretisk for meg om jeg skal forklare hvordan jeg liker å bli slikket. Bare sett i gang, så merker du ganske fort om det er riktig eller ikke. Jeg hadde dog ikke klikket, det blir helt latterlig, men jeg hadde ikke vær komfortabel med å forklare deg hvordan vi skal ha sex. Kanskje du ikke burde tenke så mye?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #13 Skrevet 25. mars 2012 Vær glad du ikke havna til sengs med henne. For en psyko dame vær glad du slapp unna henne!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå