Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg sr sånne små nupper/ kviser på brystet og på øverste del av puppene. Noen har litt hvitt inni seg, som det nesten ikke går ann å klemme ut. Har prøvd men det gjør vondt og blør litt. De er da altfor harde til å klemmes. Noen av de er bare røde uten noe inni. De er små, men det er jo ikke noe pent. Spesielt til sommeren når bikinien skal på så er det ikke pent.

Hva kan jeg gjøre for å få de bort???

Har grei kosthold, drikker mye vann og sånt!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg har det hjulpet med serum fra MD. Bruker jeg det ikke kommer de igjen.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Hei.

Jeg sr sånne små nupper/ kviser på brystet og på øverste del av puppene. Noen har litt hvitt inni seg, som det nesten ikke går ann å klemme ut. Har prøvd men det gjør vondt og blør litt. De er da altfor harde til å klemmes. Noen av de er bare røde uten noe inni. De er små, men det er jo ikke noe pent. Spesielt til sommeren når bikinien skal på så er det ikke pent.

Hva kan jeg gjøre for å få de bort???

Har grei kosthold, drikker mye vann og sånt!

For meg høres dette ut som talgklumper, ikke kviser. Hvis du absolutt vil ha dem bort, kan du stikke hull med en nål. Da lar det seg gjøre å klemme dem ut, men det er ikke spesielt behagelig da heller. Ellers antar jeg at det vil bremse forekomsten av disse hvis du peeler huden regelmessig.

Endret av Arabella
Skrevet

Bruker MD face and body scrubb på området ca 2 ganger i uken, hjelper ihvertfall ikke!!

Hva heter det serumet??

AnonymBruker
Skrevet

Continuous renewel serum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...