Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

æsj jeg får bare error når jeg skal logge inn:((( typisk blizzard :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Quake
Skrevet

error?

om du prøver å logge inn på amerikanske servere så sliter du, den europeiske funker flott her

Skrevet

error?

om du prøver å logge inn på amerikanske servere så sliter du, den europeiske funker flott her

Har funket helt fint å logge seg på både den amerikanske og den europeiske her. Var litt problemer 16. mai, men de to siste dagene har det gått knirkefritt

Gjest Linaria
Skrevet

Noen andre som har problemer med for dårlig skjermkort? Det funker fint for meg, men typen har visst for dårlig skjermkort på laptopen og for dårlig prosessor på den stasjonære spill-pc-en sin.

Først ville det ikke starte en gang, men nå har vi fått det til. Det går fryktelig sakte selv med laveste innstillinger. Vet ikke helt hva mer vi kan gjøre. Blir så dumt å kjøpe ny PC for ett spill, men vi har venta i ti år nå.

Skrevet

Jeg har en relativt gammel laptop (ble kjøpt for 4 år siden) og det fungerer helt greit her.

Bittelitt lagging, men det opplever mannen min også en sjelden gang og han har en skikkelig gaming PC.

Skrevet

Må vente etter eksamen. Arf!

Skrevet

Diablo 3 levde opp til forventningene :D Eneste problemet er at det lagger mye til tider, men det blir vel bedre etterhvert håper jeg.

• Liker 1
Skrevet

Det er bare rå-digg:) satt og spillte det ut i sene nattetimer igår selv om jeg skal på voksenskolen idag!

• Liker 1
Skrevet

error?

kom meg inn etterhvert... vet ikke helt hva som var galt :P

men dritgøy spill :D wohoo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...