Gå til innhold

Tripp trapp stol


ofelia

Anbefalte innlegg

Noen som vet om de gamle bøylene i tre passer til de nye stolene?

Jeg er ikke så kjempebegeistret for de nye plastsetene som passer de nye stolene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cessie

De nye bøylene passer i hvert fall i de gamle stolene, så da passer det vel andre veien også...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvor gammel stolen er....

Stokke endrer litt på modellene med jevne mellomrom, for at ikke gammelt tilbehør skal passe...

Vi arvet en 15 år gammel triptrap uten bøyle, og det var umulig å få tak i noe som passet, forde hullene på de nye ikke sitter på samme sted....

Så vi måtte kjøpe ny stol....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvor gammel stolen er....

Stokke endrer litt på modellene med jevne mellomrom, for at ikke gammelt tilbehør skal passe...

Vi arvet en 15 år gammel triptrap uten bøyle, og det var umulig å få tak i noe som passet, forde hullene på de nye ikke sitter på samme sted....

Så vi måtte kjøpe ny stol....

Om man trikser litt passer det:p Vi gadd ikke å bruke penger på ny stol, så vi sagde av det som stakk ut på nye bøylen, så skrudde vi den fast i stolen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke plastsetene være mer ergonomisk korrekte for barnet? Eller er det bare tull jeg har hørt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cessie

Det kommer an på hvor gammel stolen er....

Stokke endrer litt på modellene med jevne mellomrom, for at ikke gammelt tilbehør skal passe...

Vi arvet en 15 år gammel triptrap uten bøyle, og det var umulig å få tak i noe som passet, forde hullene på de nye ikke sitter på samme sted....

Så vi måtte kjøpe ny stol....

Vår stol er over 30 år gammel, og de nye bøylene passet til den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våre stolar er 25-30 år gamle, kjøpte ein ny bøyle som passa, men plastsetet passa ikkje. Plastsetet treng ein heller ikkje, med mindre det er ein unge som ikkje kan sitje sjølv som skal sitje oppi, og då tykkjer eg det er mykje lettare å mate i vippestol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt spørsmål er i grunn andre veien. :) Om de gamle trebøylene (ca 15 år) passer de helt nye stolene???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvor gammel stolen er....

Stokke endrer litt på modellene med jevne mellomrom, for at ikke gammelt tilbehør skal passe...

Vi arvet en 15 år gammel triptrap uten bøyle, og det var umulig å få tak i noe som passet, forde hullene på de nye ikke sitter på samme sted....

Så vi måtte kjøpe ny stol....

Da har du ikke prøvd hardt nok tror jeg. Min gamle stol står hjemme hos foreldrene mine, og de kjøpte et nytt plastsete til den, som vi fikk tilpasset etter litt om og men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...