Gå til innhold

Hvor mange har du kyssa?

88 stemmer

1. 1. Hvor mange har du kyssa?

• 0
      3
    • 1
      3
    • 2
      2
    • 3-5
      11
    • 6-10
      15
    • 11-15
      7
    • 16-25
      9
    • 26-50
      8
    • 51-100
      5
    • Over 100
      5
    • Har ikke telt
      20

Fremhevede innlegg

Gjest Karm a
Skrevet

hvor vanskelig kan det være å gjøre et estimat? :P

Mellom 100-200

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

hvor vanskelig kan det være å gjøre et estimat? :P

Altså, når det begynner å bli 20+ år siden første gang man kysset noen, så begynner det faktisk å bli ganske vanskelig. :lur:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Aaaaner ikke. Alt for mange;)

Sikkert rundt 100. Ja jeg er en kysse-tøs :sjenert:

Skrevet (endret)

Da er jeg det motsatte av deg! Jeg har kun 2, tror jeg?

Endret av BaltA
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kysset 4 stk. :)

Du legger med andre ord litt mening i det å kysse?

Skrevet

Du legger med andre ord litt mening i det å kysse?

Nei, det er heller det at ingen ville ha meg før jeg fikk av tannreguleringa i en alder av 18 og plutselig hadde et pent smil, så jeg rakk jo ikke å kysse så mange før jeg møtte kjæresten min. ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, ville ikke latt meg stoppe av en tannregulering. Er jo lepper (og tunger) som skal være i fokus. Du ser nå søt og sjarmerende ut, synes jeg.

Skrevet

Rundt 20 kanskje? Husker faktisk ikke, men når man først har kommet til klininga skjer det gjerne noe mer :lur:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Rundt 20 kanskje? Husker faktisk ikke, men når man først har kommet til klininga skjer det gjerne noe mer :lur:

Ikke at det egentlig har noe å si, men da vil jeg gjerne presisere at jeg ikke har hatt sex med like mange som jeg har kyssa. Langt derifra :gjeiper:

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har ikke den fjerneste anelse, men hvis jeg skal gjette så vil jeg tro det er i overkant av 20 stykker.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, ville ikke latt meg stoppe av en tannregulering. Er jo lepper (og tunger) som skal være i fokus. Du ser nå søt og sjarmerende ut, synes jeg.

Hehe, takk, jeg lot meg ikke stoppe heller, og prøvde jo å flørte og slikt, men ble som regel møtt med rare blikk og ble avvist..

Glad jeg har et fint smil nå. :fnise:

Skrevet

Viss eg hugsar rett, har eg kyssa 7 menn og ei dame :jepp:

Fekk mitt fyrste kyss då eg var 16, så eg har vore i "kyssebransjen" i litt over 10 år :ler:

2 av personane har vore kjærastar

3 har vore tilfelle der enten eg eller han har håpa på å vera kjærastar

Dei tre siste har vore ein tilfeldig mann på byen, ein homseven og ei dame, det siste tilfellet der me begge ville prøve "jentekyssing" sånn berre for å ha prøvd det.

Er vel i grunnen berre 2 av dei som er minneverdige. Eg ser på kyssing som noko intimt og fint som eg helst berre vil gjera med nokon eg er forelska i. Det synet hadde eg nok ikkje like mykje då eg var tenåring ;)

Skrevet

Ikke at det egentlig har noe å si, men da vil jeg gjerne presisere at jeg ikke har hatt sex med like mange som jeg har kyssa. Langt derifra :gjeiper:

Hehe, men jeg kan jo legge til at jeg ikke kysser hvemsomhelt da, så når jeg først kysser noen er det alvor :gjeiper:

Skrevet

8 hvis jeg husker riktig.. det høres så fryktelig høyt ut tatt i betraktning alderen min(20), men tror mesteparten er fra russetiden med kyssekrav og denslags.. Har en "kyssekarriere" på.. 6-7 år, så er vel kanskje ikke så ille likevel..

Koslig spørsmål da! :)

AnonymBruker
Skrevet

Ingen, og jeg er snart 18 år. Dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Kyssa for første gang på barneskolen, men de tar jeg ikke med.. Har ikke tellinga, for alle klina med alle :fnise:

Min offisielle karriere begynte når jeg var 14, og siden da har jeg kyssa 7! Jeg er 21 nå :)

2 kjærester (inkl. nåværende)

1 ONS

2 jeg rota med på byen

2 jeg holdt på med en stund, uten at det uvtiklet seg til noe mer..

Skrevet

hmmm... en del flere enn jeg har hatt sex med, men ikke grusomt mange. Tror det ligger på rundt 30-35? :klo:

men ikke telt altså :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger endel i kyssing jeg. Får man et godt kyss med meg så tenker jeg lengre enn til soverommet ettersom jeg ikke har ons. Så de kan telles på to hender ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...