Gå til innhold

Styrkeøvelser for rumpe og bakside lår


venus_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Husk at det ikke nytter å punktslanke, man må ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det ikke nytter å punktslanke, man må ned i vekt.

Det var heller ikke spørsmålet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sånn utfall-øvelse bra? Det er iallfall jævlig tungt. Jeg trener med pt nå, og jeg må ta utfall mens jeg går fram og tilbake i salen. Satan så tungt. Altså, et steg fram - ned - andre foten fram - ned med bakre fot - første foten fram - ned med bakre fot osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jillian Michaels - killer buns and thighs - passer om du har et snev av masochisme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulgarske utfall. Å fy dæven, prøvde for første gang denne uken. Klarte ikke å sette meg raskt ned på 3 dager. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbell hip thrusts for rumpa, strake markløft for bakside lår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Jeg trener en del markløft, utfall og knebøy. På torsdag prøvde jeg meg på glutebridge med vektstang. I følge gangsperren min, er dette den aller mest gunstige øvelsen som går rett på rumpemusklene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med gode rumpeøvelser med et dårlig kne? Utfall og knebøy er derfor vanskelig i perioder :(

Hip thrusts, glutenbridge og andre øvelser hvor man ligger kan kanskje fungere? Ihvertfall blir ikke knær/bein belastet på samme måte eller i samme mengde da som når man står oppreist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen av apparatene på et treningsstudio man kan bruke for å trene rumpe og lår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av apparatene på et treningsstudio man kan bruke for å trene rumpe og lår?

Nei i et treningsstudio finnes det kun apparater som trener nese og tær.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen av apparatene på et treningsstudio man kan bruke for å trene rumpe og lår?

Du kan bruke apparatet for benpress som skal trene bakside, forside og rumpe. Også finnes det et for fremside lår som jeg ikke husker hva heter og et for bakside lår (leg curl tror jeg den heter?). Føler ikke noen av disse tar særlig bra på rumpe.

Endret av venus_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Dersom du trener på senter, spør om du kan få en veledningstime. Da får du opplæring i hvordan du skal gjøre øvelsene riktig, i tillegg til at du får et program som passer for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...