Gå til innhold

Hvis dere var deres egen forlover

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ønsker meg ikke utdrikkningslag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må si jeg blir skuffa hvis jeg får et «gammeldags» utdrikningslag der man skal drite ut bruden og gjøre barnslige ting. Noen har en eller annen gang misforstått, for sånt hører hjemme i russetiden.

Jeg ville hatt en samling gode venner.

Aktivitet kunne vært fks:

Massasje, pedikyr, manikyr eller lignende

Eller min favoritt som jeg har mest lyst til:

-Fossefallshopping og elverafting med FlatEarth i Odda/Hardanger.

Etterfulgt av en koslig fest på en hytte eller et leirsted, der vi spiser god mat og drikker litt og koser oss.

Eventuelt bare hytteturen og hatt forskjellige leker/mimring og kos der.

Ikke no flatfyll eller utdriting med andre ord.

Det viktigste for meg ville nok vært gode venner og god mat/drikke.

Ting jeg absolutt ikke hadde godtatt:

-"Offentlig utdriting". Jeg kan godt være med på litt utdriting eller "flaue oppgaver", men da bør det være innenfor fire vegger og ikke i offentligheten. Det bør heller ikke være hovedaktiviteten.

-Fallskjerm eller strikkhopping. Da hadde jeg begynt å grine...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje litt klønete formulert, men hvis dere skulle holdt utdrikningslag for dere selv/noen som var helt like dere selv, hvordan ville det blitt? Ikke nødvendigvis hva dere ønsker dere, men hva dere ville valgt til en som hadde deres personlighet. Skjønner?

Jeg, for eksempel, er ekstremt glad i jula (er "kjent" for det). Hadde jeg vært min forlover tror jeg faktisk jeg hadde arrangert en julaften fra start til slutt: julestrømpe om morgenen, juletre i stua, grøt, tre nøtter til askepott, pinnekjøtt og gaver under treet.

Evt disney-tema (er igrunn litt "kjent" for dette også): kledd bruden opp som en disneyprinsesse, sett på disneyfilmer, hatt tallerkner, kopper og servietter med disneyfigurer på, sunget disney singstar osv.

Hvordan ville dere gjort det?

Hadde jeg hatt tilgang til en hytte så ville jeg lagt opp til en hyttetur med masse koslige aktiviteter, god mat og drikke og badestamp :) Men det har jeg ikke i nærheten, så da ville jeg heller enten lagt opp til en dag på spa, dansekurs/pole dance, fotoshoot hos proff fotograf og grilling på terrassen og deretter en tur på byen ;) Håper min forlover tenker ut noe av dette :D

Skrevet

Jeg har ikke så mye å komme med på hva jeg kunne ønske meg, men jeg vet i alle fall noen ting jeg IKKE vil!

- For det første er jeg såpass lite spontan at jeg vil vite på forhånd når utdrikningslaget skal være. Hvis jeg har gledet meg til en latsabb-dag med aviser, pc og dårlig tv og blir vekket av feststemte venninner er jeg redd jeg ikke klarer å omstille meg raskt nok og ender opp med å ikke ha så lyst til å være med i mitt eget utdrikningslag. Dessuten kommer jeg til å være stressa hver eneste helg det siste halve året før bryllupet. :fnise:

- Og som mange andre sier, utdritning av et eller annet slag syns jeg bare er teit, og veldig lite flaut. Hva er egentlig flaut eller morsomt med å dele ut gratis kyss på Karl Johan med åtte fnisende, brisne jenter stående femti meter unna? Alle skjønner jo at det er utdrikningslag på gang...

- Var en gang i et utdrikningslag der vi var i platestudio og spilte inn en sang, der bruden sang versene og alle koret på refrenget. At ble filmet og så ble "musikkvideoen" vist i bryllupet. Syns det var veldig moro, selv om jeg virkelig ikke kan synge. :fnise:

- Hadde heller ikke likt hvis det var lagt opp til spa eller lignende kun for bruden, utdrikningslaget er jo til for at alle skal kose seg sammen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...