AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Var i en bruktbutikk litt tidligere i dag og fant noe jeg ville ha. Jeg glemte pengene hjemme og siden jkeg kjenner sjefen i butikken så sa jeg fra og hun skulle holde av det, jeg kunne bare skrive solgt på den og gå hjem og hente pengene, noe som er vanlig der uansett. Da jeg kommer tilbake, da ser jeg en kunde stå der og rive av lappen det står solgt på og er på vei til kassa sikkert. Jeg sa i fra og sjefen som jeg kjenner sa da fra til kunden at den varen er solgt. Da ble kunden sur og gikk og ga oss begge ordentlig kjeft. Er det mulig ell å være så frekk? Hva får folk til å ta en vare som det står solgt på?
Aldrisur Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Han hadde nok bare grenseløst lyst på den! Frekkingen!
yes2yes Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 En vare er strengt tatt ikke solgt med mindre du har gitt penger i bytte for den. Kunden viste mangel på skikk ved å ta vekk lappen, men hel ærlig: jeg hadde blitt passe oppgitt om jeg ikke fikk lov til å kjøpe en vare som står blant de andre varene (altså ikke på et sted utenfor min disposisjon), og det fordi ei som kjenner sjefen har bestemt seg for å kjøpe den selv. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 jeg har jobbet i service yrket i mange år, og god service er gull verd. hvis vi holder av en vare så tar vi den bak disken, og hvis den er for stor til å passe bak disken så får alle på jobben vite at den e rholdt av, (skrevet opp på "holt av" tavla).. men vi holder ikke av noe vare uten å få nr til h*n som vil holde av varen. for hvis en kunde kommer og har VELDIG lyst på den varer kan vi ringe å spør om han enda vil ha varen, for noen ganger sier h*n som holdt den av at vi bare kan selge den og ta inn ny til h*n.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå