Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Beklager jeg vet ikke hvilken sang det er siden det heldigvis er en stund siden jeg har hørt den. Holdt på å bli sprø av den da den gikk HELE tiden før jul. :bond:

Den andre brukeren har heller aldri sagt at LG er en dårlig sanger!! :opplyser::glare:

Det er en irriterende fæl sang, hun synger helt sløvt sa jeg, altså sakte! Argh.

Her er den jeg var dritt lei av!

Hehe det var visst ikke denne reklamen jeg trodde dere mente aka ikke lady gaga :flau: Men stemmen er kjent

Anonymous poster hash: 215f8...166

Det er lady gaga, vet ikke helt om jeg kan si hun synger dårlig. Hun har hatt en karriere i mange år og hun er ganske populær

Ja synd hun og han andre som vistnok skal være en legende må bli forbinde med noe slikt tull /:

Det er lady gaga som synger og hun er ingen dårlig sanger...

Var myntet til den andre brukeren :)

Håper ikke du er sint for at jeg mynta den kommentaren på deg?

Neida, ble bare litt mye 'pro-Lady Gaga' når jeg aldri hadde sagt noe om at hun var en dårlig sanger.

Annonse

Annonse

Annonse

Betson og alle de andre satans spillreklamene! Grrrr! Og som tidligere nevnt, hun der idiotiske onecall-kjerringa med ubrukt år, nyttårsforsetter og fandens oldemor!

Har du ikke skjønt at hu faktisk er fandens oldemor og det som værre er.

En ting jeg har irritert meg over og lurt på lenge er den spar-reklamen.

Er det meningen at det skal rime eller ikke? Jeg har ikke skjønt om de virkelig -prøver- å rime men har store problemer med å få det til, eller om det IKKE skal rime men at det tilfeldigvis "nesten-rimer" alikevel.

Noen som kan opplyse meg?

En ting jeg har irritert meg over og lurt på lenge er den spar-reklamen.

Er det meningen at det skal rime eller ikke? Jeg har ikke skjønt om de virkelig -prøver- å rime men har store problemer med å få det til, eller om det IKKE skal rime men at det tilfeldigvis "nesten-rimer" alikevel.

Noen som kan opplyse meg?

Den skal nesten-rime slik at du legger ekstra godt merke til den...

Anonymous poster hash: 2ee99...cf8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...