AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #1521 Del Skrevet 4. januar 2015 Tror det er OneCall? Må være den eneste de har uten tidenes ekleste fyr, Øistein Eriksen. Ja, da de satte i gang med alle disse dumme reklamene med ham, så resulterte det i for min del at jeg bare måtte skifte mobil-leverandør. Kanskje en reklame som ikke virket helt etter hensikten... Anonymous poster hash: c189e...78b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. januar 2015 #1522 Del Skrevet 8. januar 2015 Den nye apotek 1 reklama, får bare lyst til å rope hold kjeft til dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #1523 Del Skrevet 8. januar 2015 Føles ut som Chess-reklamen går annenhvert minutt og jeg blir gal. "We can dance if we want to (wannu)"-sangen går meg på nervene nå. Anonymous poster hash: 1fa7e...bf7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 8. januar 2015 #1524 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Alle de jævla more woman - more man reklamene!!! Ja as if de pillene hjelper Endret 8. januar 2015 av Sitronmelis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #1525 Del Skrevet 9. januar 2015 Alle de jævla more woman - more man reklamene!!! Ja as if de pillene hjelper Har du prøvd dem? Anonymous poster hash: 215f8...166 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
YogiTea Skrevet 9. januar 2015 #1526 Del Skrevet 9. januar 2015 Betson med Tone... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 9. januar 2015 #1527 Del Skrevet 9. januar 2015 Har du prøvd dem? Anonymous poster hash: 215f8...166 Nei, det har jeg ikke, men jeg har ikke troen på at piller fjerner blant annet "muffinmagen" som de sier i reklamen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 9. januar 2015 #1528 Del Skrevet 9. januar 2015 Føles ut som Chess-reklamen går annenhvert minutt og jeg blir gal. "We can dance if we want to (wannu)"-sangen går meg på nervene nå. Anonymous poster hash: 1fa7e...bf7 Enig! Får den låta på hjernen hver jævla gang jeg ser reklamen. Jævlig irriterende! Og den forbaska onecall-reklamen, blir sprø av den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #1529 Del Skrevet 10. januar 2015 Get-reklamen. Jeg blir fysisk dårlig av den over-dramatiske skuespillingen (?) "Vil du jeg skal drep-eh, heh. *seriøs* jeg kan godt drepe" Ingen snakker sånn. Fuck off. Ja, den gjør meg sur. Anonymous poster hash: 1fa7e...bf7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 10. januar 2015 #1530 Del Skrevet 10. januar 2015 Reklameplakat sett på t-banen: Reklame for folkehøyskole, med teksten (fritt etter hukommelse) "nye folk og nye opplevelser gjør deg mer åpen som person". Og som illustrasjonsbilde, har de en ortodoks jøde og en litt mørkhudet fyr med palestinaskjerf, som high-fiver på toppen av et fjell. Jeg gjetter vilt på at det er førsteklassingene på Elvebakkens Kommunikasjon&Media-linje som kom på ideen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 14. januar 2015 #1531 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) "When you're in the world, wo-o-o-orld, wooOOOOooooorrrrRRRRLD!!!!!" Alle de reisereklamene begynner å gå meg litt på nervene, kjenner jeg. Særlig siden jeg er helt skinnblakk etter jul. Muteknappen er heldigvis gratis... Endret 14. januar 2015 av AmandaVI 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 14. januar 2015 #1532 Del Skrevet 14. januar 2015 We can dance if we wanoo...!!! Sangen er bare helt vanvittig irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 19. januar 2015 #1533 Del Skrevet 19. januar 2015 Det må bli Define sin nye hårvoks reklame for menn. Hæler ikke når hun damen sier "Aquawash".. høres bare rart :o Og selvfølgelig Get sine nye reklamer.. Hvor ene reklamen er med en dame, og lignende med en mann. Bare måten de prater på og hvordan reklamen er satt opp. Damen"Hvor vil du ha meg"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #1534 Del Skrevet 20. januar 2015 Det må bli Define sin nye hårvoks reklame for menn. Hæler ikke når hun damen sier "Aquawash".. høres bare rart :oOg selvfølgelig Get sine nye reklamer.. Hvor ene reklamen er med en dame, og lignende med en mann. Bare måten de prater på og hvordan reklamen er satt opp. Damen"Hvor vil du ha meg"... Dem lagde en parodi av dette på torsdag kveld fra nydalen med jon brungot og henriette lien Anonymous poster hash: 215f8...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 20. januar 2015 #1535 Del Skrevet 20. januar 2015 Nå er det jul hos SPAR med tilbud ingen andre har.. GAHHHH!! Og Gina Tricot! Hele tiden med den FÆLE musikken og hun dama som synger helt sløvt. Hvilken sang et det snakk om? Den som begynner slik "we are the one you speake of..." noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 20. januar 2015 #1536 Del Skrevet 20. januar 2015 Irriterer meg kanskje over de fleste, men spesielt en jeg kommer på er den "Ta knekken på sulten", han fyren i den jævla lilla drakten som som sier "mitt navn er Sulten".. å fy Faen! Iiiiiik han mannen i lilla drakt irriterer meg grenseløst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #1537 Del Skrevet 20. januar 2015 Hvilken sang et det snakk om? Den som begynner slik "we are the one you speake of..." noe i den duren. Det er lady gaga som synger og hun er ingen dårlig sanger... Anonymous poster hash: 215f8...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 20. januar 2015 #1538 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Det er lady gaga som synger og hun er ingen dårlig sanger...Anonymous poster hash: 215f8...166 Jeg har fått med meg det er LG og det var heller ikke spørsmålet mitt. Spørsmålet var hvilken sang det var. Ikke hvem som synger. Har jeg sagt hun er en dårlig sanger? Endret 20. januar 2015 av Savannah87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #1539 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg har fått med meg det er LG og det var heller ikke spørsmålet mitt. Spørsmålet var hvilken sang det var. Ikke hvem som synger. Har jeg sagt hun er en dårlig sanger? Var myntet til den andre brukeren Anonymous poster hash: 215f8...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. januar 2015 #1540 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Jeg har fått med meg det er LG og det var heller ikke spørsmålet mitt. Spørsmålet var hvilken sang det var. Ikke hvem som synger. Har jeg sagt hun er en dårlig sanger? Beklager jeg vet ikke hvilken sang det er siden det heldigvis er en stund siden jeg har hørt den. Holdt på å bli sprø av den da den gikk HELE tiden før jul. Var myntet til den andre brukeren Anonymous poster hash: 215f8...166 Den andre brukeren har heller aldri sagt at LG er en dårlig sanger!! Det er en irriterende fæl sang, hun synger helt sløvt sa jeg, altså sakte! Argh. Endret 20. januar 2015 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå