AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #841 Del Skrevet 22. oktober 2013 Nye Prior garantert saftig - reklamene med den bitchete megga som hoverer fordi hun klarer å putte kalkunfilet i en pose. Anonymous poster hash: f77f1...215 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 22. oktober 2013 #842 Del Skrevet 22. oktober 2013 Jeg glemte den melk.no-dritten med stolpediagrammet som viser hvor sunn frokosten familien til den ekle hyperungen er. Og mens hele familien spiser brødskiver så heller ungen melk oppi den enslige kaffekoppen til mora si så kaffen blir "sunn". Det var frokosten til mamma! Ja gud den er så teit da Jeg hater reklame med unger i. Spesielt de ungene som er veslevoksne og som ikke vil spise maten sin. Arrg!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 22. oktober 2013 #843 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Nye Prior garantert saftig - reklamene med den bitchete megga som hoverer fordi hun klarer å putte kalkunfilet i en pose. Anonymous poster hash: f77f1...215 Samme med den der "beklager hvis du må steke litt fler" kyllingfilet-porsjon greia der sønnen til mora sender melding om hundre andre som skal spise hjemme og hun legger flere fileter i pannen. "vennene hans spiser alltid hos oss når vi skal ha kylling!" Gud bedre. Ikke bare er den dum, flåsete og urealistisk, men den vekker minner om bortskjemt barndomsvenninne som alltid fikk middag hos oss, mens når det var middagstid hos henne sa hun "nå må dere (broren min og jeg) gå hjem." Hark. Endret 22. oktober 2013 av AmandaVI 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 23. oktober 2013 #844 Del Skrevet 23. oktober 2013 Samme med den der "beklager hvis du må steke litt fler" kyllingfilet-porsjon greia der sønnen til mora sender melding om hundre andre som skal spise hjemme og hun legger flere fileter i pannen. "vennene hans spiser alltid hos oss når vi skal ha kylling!" Gud bedre. Ikke bare er den dum, flåsete og urealistisk, men den vekker minner om bortskjemt barndomsvenninne som alltid fikk middag hos oss, mens når det var middagstid hos henne sa hun "nå må dere (broren min og jeg) gå hjem." Hark. Den er teit ja. Jeg tviler på at det er så mange som bare smiler, og slenger på flere fileter når fjortisen plutselig har invitert tre kompiser hjem på middag. Snakk om å la seg overkjøre fullstendig da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 23. oktober 2013 #845 Del Skrevet 23. oktober 2013 På tv3 nett tv- en høy viskende stemme for sko. "Du har dine grunner".. Gir meg frysninger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnemjau Skrevet 28. oktober 2013 #846 Del Skrevet 28. oktober 2013 Alle de kjøttgale meheene som sier "Okæi da. Jeg får vel si UNNSKYLD....." 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 28. oktober 2013 #847 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Alle de kjøttgale meheene som sier "Okæi da. Jeg får vel si UNNSKYLD....." "Jeg får vel hilse på deg også, da" er også fin (Jeg har ikke sett reklamen du sikter til.) Endret 28. oktober 2013 av Pringle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 28. oktober 2013 #848 Del Skrevet 28. oktober 2013 støtter de som hater Unnskyld -reklamene.. Noe så inn i gampen teiiiit!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma1984 Skrevet 29. oktober 2013 #849 Del Skrevet 29. oktober 2013 Den med hun jenta med skateboardet som spinner og spinner og blir eeeen......leverposteiboks. Hva da, er det laget av barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #850 Del Skrevet 29. oktober 2013 Lendo reklamen. GRRRR, den er så kjedelig. Oppfordre folk til å bli gjeldsslaver. Anonymous poster hash: 31df5...d14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #851 Del Skrevet 31. oktober 2013 "Is there a DOC in here?!" Anonymous poster hash: f77f1...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 31. oktober 2013 #852 Del Skrevet 31. oktober 2013 Lanoreklamen . Jeg husker ikke hvilken kanal den går på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 31. oktober 2013 #853 Del Skrevet 31. oktober 2013 Den går ihvertfall på tv2. Enig i at den er grusom! Vask ræva, vask vask den ræva! Knurr! Og som tidligere nevnt hater jeg SAS-reklamen med den grusefulle sangen. Og de satans unnskyld-reklamene. Og Vanish og spillreklamene med den stygge mandag tirsdag onsdag torsdag fredag lørdag søndag-låta. Cubus og KappAhl-reklamene er også jævlige. Og den tåpelige head and shoulders-reklamen, men den er så idiotisk at jeg bare må le av den. Det uttrykket til han duden når han presser shampoen ut av flaska, haha! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 9. november 2013 #854 Del Skrevet 9. november 2013 En Rimi-reklame hvor de synger noe sånt som "eiko eiko eiko" gjennom hele reklamen. Sikkert ikke det de synger men sånn høres det ut i mitt hode ihvertfall. Og det er så IRRITERENDE!! En annen som går meg på nervene fordi jeg ikke forstår hva de synger er Hemsedal(?) reklamen. Synes det høres ut som de sier "take me home to hallegrim" men det virker litt tvilsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 9. november 2013 #855 Del Skrevet 9. november 2013 En annen som går meg på nervene fordi jeg ikke forstår hva de synger er Hemsedal(?) reklamen. Synes det høres ut som de sier "take me home to hallegrim" men det virker litt tvilsomt. Sikkert Hallingdal. Hemsedal ligger i Hallingdalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 9. november 2013 #856 Del Skrevet 9. november 2013 Sikkert Hallingdal. Hemsedal ligger i Hallingdalen. Haha takk! Skal høre etter neste gang den kommer. (den går jo hele tiden) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 9. november 2013 #857 Del Skrevet 9. november 2013 Den Nille-reklamen med de forbanna syngende drittunga! Nænænænænænænænæ! Grrrr! Den er like jævlig som vask ræva. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #858 Del Skrevet 9. november 2013 "Is there a DOC in here?!" Anonymous poster hash: f77f1...215 Husker denne reklamen gikk for mange herrens år siden også! Rart å se den igjen, egentlig. Anonymous poster hash: f7581...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 9. november 2013 #859 Del Skrevet 9. november 2013 En Rimi-reklame hvor de synger noe sånt som "eiko eiko eiko" gjennom hele reklamen. Sikkert ikke det de synger men sånn høres det ut i mitt hode ihvertfall. Og det er så IRRITERENDE!! En annen som går meg på nervene fordi jeg ikke forstår hva de synger er Hemsedal(?) reklamen. Synes det høres ut som de sier "take me home to hallegrim" men det virker litt tvilsomt. Sier de ikke "take me to higher ground"? Om vi tenker på samme reklame da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 9. november 2013 #860 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg merker at jeg ser lite TV når jeg ikke har sett noen av reklamene dere snakker om. Unntatt den Lano-dritten. Jeg skrur av når den kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå