Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ludovica- skrev (På 20.12.2022 den 12.42):

Jeg er ekstremt lei de Coop Extra reklamene. 

Men generelt veldig lei av alle reklamer før jul som viser en perfekt idyllisk storfamilie som såklart feirer en perfekt jul sammen. For så utrolig mange er det der langt fra realiteten. Tror man fint kan ha julereklamer uten at man må gni inn et bilde av en perfekt familie. 

Det er de naboene som konkurrerer om å ha det billigst? Ja er dritlei slike "krøniker" eller hva det heter av reklamer. 

Hvilken matbutikk var det som hadde de reklamene om å velge 2 eller 3 typer ting? ("jeg liker sånn ribbe, han liker sånn ribbe") ? Kommer ikke på hva slags kjede det var. Ikke kiwi og Extra eller Obs tror jeg. De har jo sine "egne folk"

Anonymkode: a1a99...ca7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den der irriterende jentungen som gang på gang spør faren om han er sikker? 100%?

Husker Ikke i farten hva det er reklame for; lurer på om det er noe smør... 🤷‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurtigruta Carglass. En dame sitter i en bil og plutselig får hun steinsprut og sprekk i ruta. Vet av erfaring at man skvetter litt til av den lyden og blir gjerne oppgitt over sprekk i glasset, men denne dama spiller så dårlig, hun ser bare deadpan på ruta og trekker ikke en mine... Deretter ser vi en "ansatt" på Hurtigruta Carglass inne på verkstedet, som leser rett fra manus om frontruteskift, helt mimikkløs... 

Anonymkode: 578ca...6b5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (21 timer siden):

Den der irriterende jentungen som gang på gang spør faren om han er sikker? 100%?

Husker Ikke i farten hva det er reklame for; lurer på om det er noe smør... 🤷‍♀️

Soft flora.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Mandag Mandag igjen! Har fått den på hjernen 😒😆

Anonymkode: c5587...04c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Den Mandag Mandag igjen! Har fått den på hjernen 😒😆

Anonymkode: c5587...04c

maxresdefault.jpg

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det hun i gul kåpe og kort svart hår som ikke har et mikroskopisk snev av skuespillertalent engang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Den for Skoda hvor de kaster bilnøkkelen fram og tilbake til hverandre. Hvorfor kan ikke bare vedkommende som skal kjøre ha nøkkelen i utgangspunktet? 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.1.2023 den 2.45):

Hurtigruta Carglass. En dame sitter i en bil og plutselig får hun steinsprut og sprekk i ruta. Vet av erfaring at man skvetter litt til av den lyden og blir gjerne oppgitt over sprekk i glasset, men denne dama spiller så dårlig, hun ser bare deadpan på ruta og trekker ikke en mine... Deretter ser vi en "ansatt" på Hurtigruta Carglass inne på verkstedet, som leser rett fra manus om frontruteskift, helt mimikkløs... 

Og den dama som er "ansatt" på Hurtigruta Carglass har en grusom,skjærende stemme. 😛 

Anonymkode: 7fe44...243

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen med det toget som de har malt på taket, ser klimaproblemene mindre ut ovenfra eller noe, så jævlig bortkastet, hvor lavt tror de flyr flyr? Tror de folk sitter med kikkert? 

Anonymkode: 71a3a...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er reklame for "smøleost", hvor det liksom er en barnslig unge som konsekvent sier "l" i stedet for "r".

Endret av Bingo Bongo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havspeil skrev (På 15.7.2022 den 12.59):

Coop-reklamene,med de 2 mannfolka som konkurrerer om gnienhet, og konene/ barna figurerer som meheer...📢

Jeg digger han der med "kjøøøøpe-pinna" , kjøøøøøpeskjægg",  Ha ha, dævver :rulle:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Har en ny reklame jeg misliker sterkt. 

Den Widerøe reklamen med hun dama fra Brønnøysund. Altså nei bare nei. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske reklamer er fæle og fæl bråkete musikk  , vi kan ikke lage reklame! 😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣

Anonymkode: 8de63...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5g-gutten er tilbake. Jeg gleder meg til 5g blir utdatert så de må finne på noe annet. Men i verste fall tar han vel en Arnfinn Baksletten og fortsetter som 6g-gutten. Så får vi følge livet hans fra fjortis til aldershjemmet.

Anonymkode: 0b5f8...08c

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine reklamen om gårdbrukeryrket, med stemmen til Aksel Henie som bakgrunn er bra👌

Anonymkode: 61594...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...