Kjetil E Skrevet 11. september 2022 #4181 Del Skrevet 11. september 2022 Den nye 5G reklamen til Telia, er et makkverk av en annen verden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #4182 Del Skrevet 19. september 2022 Jentungen som eeeeeeelsker baconost. Anonymkode: d4061...db0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #4183 Del Skrevet 11. oktober 2022 En eller annen reklame for verktøy som drill boremaskin / / kant-klipper, og så videre. Merket promoterer blant annet med at kundene kan bruke nøyaktig samme batteri for samtlige av deres verktøy, og så har fyren en hel vegg full av all verdens forskjellige verktøy til Gud vet hva slags bruksområder.Hele greia var egentlig ganske tåpelig. Dersom en person bare trenger å kjøpe ett enkelt batteri (til "hundre og ørten" forskjellige verktøy) så kan det selvfølgelig hende at man sparer en del penger på dette. Men hva om man bare har ett enkelt batteri, og dette etter hvert blir nødt til å lades opp? Dermed får man vel ikke brukt noen av de andre verktøyene sine da, fordi man bare har ETT batteri og blir nødt til å vente til dette batteriet blir ladet opp igjen. Anonymkode: 5b1d5...17e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. oktober 2022 #4184 Del Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 20.9.2022 den 0.24): Jentungen som eeeeeeelsker baconost. Anonymkode: d4061...db0 Ja herregud. Den beslekta reklamen med han lille gutten som forklarer hvorfor han er så glad i smøreost, den er søt og morsom😊 Men hun jenta som eLLLLLLLLLLsker baconost? Stemmen er grusom og åpenbart kunstig, jeg GRØSSER 😩😫☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #4185 Del Skrevet 12. oktober 2022 Ingenting kommer noen gang til å slå laksegutten. Anonymkode: b9d95...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #4186 Del Skrevet 13. oktober 2022 Den nye reklamen til Vipps er så fiiin🥰🥰 Anonymkode: 0f106...2ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 13. oktober 2022 #4187 Del Skrevet 13. oktober 2022 Kaviar reklamen. "Kaaviååååår, lalalalalalalala, kaviåååååår!" Uff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
audifreak1997 Skrevet 16. oktober 2022 #4188 Del Skrevet 16. oktober 2022 Åpnet nettoppen videosnutt på Vg.no nå og det første som møter meg er en reklame med en gubbe som skriker: "siljjjjje" forbanna unødvendig reklame når lyden tydeligvis sto på fullt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #4189 Del Skrevet 16. oktober 2022 Stort sett alle reklamer for biler kommer høyt opp på hat-lista. Intetsigende floskler og allerede sier egentlig det samme. Anonymkode: 7c7d0...4a1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 7. november 2022 #4190 Del Skrevet 7. november 2022 Den der egg-reklamen hvor mannen får en pris, og DDE dukker opp og underholder. Jeg går konstant rundt og synger på "Rai-rai". Jeg blir gal!!!!! 🤪 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #4191 Del Skrevet 9. november 2022 On 11/7/2022 at 8:40 PM, Bingo Bongo said: Den der egg-reklamen hvor mannen får en pris, og DDE dukker opp og underholder. Jeg går konstant rundt og synger på "Rai-rai". Jeg blir gal!!!!! 🤪 Herregud, jeg så nettopp den reklamen og måtte lete frem denne tråden for å kommentere. For et mareritt å plutselig finne DDE på låven sin! 😆 Gratulerææææ, ræ ræ ræ ræ ræræræræ 🤢 Anonymkode: 0b5f8...08c 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. november 2022 #4192 Del Skrevet 10. november 2022 Bingo Bongo skrev (På 7.11.2022 den 20.40): Den der egg-reklamen hvor mannen får en pris, og DDE dukker opp og underholder. Jeg går konstant rundt og synger på "Rai-rai". Jeg blir gal!!!!! 🤪 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Herregud, jeg så nettopp den reklamen og måtte lete frem denne tråden for å kommentere. For et mareritt å plutselig finne DDE på låven sin! 😆 Gratulerææææ, ræ ræ ræ ræ ræræræræ 🤢 Anonymkode: 0b5f8...08c Ja fy faen, mister nesten lysta på egg 💩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #4193 Del Skrevet 17. november 2022 Den HELVETES heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEElthjem-reklamen Anonymkode: c04c3...2c7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #4194 Del Skrevet 28. november 2022 Gorillaer på Greåker, Grevlinger på Grorud, gamlingene... huff. Nesten så man savner den fjortisen med talefeil. Men bare nesten, grevlingene holder i hvert fall munn. Ser forøvrig at flere reklamer blir slaktet for politisk ukorrekt innhold nå Slakter Grandiosa-stunt Provoserende reklame Dette synes jeg på en måte blir noe annet enn det vi liker å syte over på denne siden. For selv om jeg grundig lei paret som handler julegaver som om det var siste dag på jorden, så er jeg helt mot at man skal stoppe en reklame fordi noen føler seg krenket og ikke har råd til alle de gavene. For all del, stopp gjerne reklamen fordi den er irriterende, men ikke fordi noen blir krenket. Anonymkode: 0b5f8...08c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #4195 Del Skrevet 6. desember 2022 Den med gutten som forsøpler Boretslaget med masse papp 🤬 Anonymkode: fa268...ca3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #4196 Del Skrevet 6. desember 2022 Den rema reklamen med fyren som begynner å synge som en gal! Anonymkode: fa268...ca3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #4197 Del Skrevet 19. desember 2022 Den forbannede freia reklamen, tenk å være så jævla egen at det eneste man gir sin nærmeste i julegave er noe sjokolade til under 100 Anonymkode: fa268...ca3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 20. desember 2022 #4198 Del Skrevet 20. desember 2022 Jeg er ekstremt lei de Coop Extra reklamene. Men generelt veldig lei av alle reklamer før jul som viser en perfekt idyllisk storfamilie som såklart feirer en perfekt jul sammen. For så utrolig mange er det der langt fra realiteten. Tror man fint kan ha julereklamer uten at man må gni inn et bilde av en perfekt familie. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 20. desember 2022 #4199 Del Skrevet 20. desember 2022 Skjønte aldri hva som var så grusomt med laksegutten men gjerrige nordlendinger som handler på Coop begynner å irritere kraftig nå. tv reklame ser jeg så godt som aldri for det kan jeg jo bare spole forbi men radioreklamen i bilen er noe herk og der har coop tydeligvis investert tungt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #4200 Del Skrevet 22. desember 2022 Reklamen for parfymen Paradox by Prada er utrolig teit. En stor logo med informasjon om at personen er retusjert, samtidig som hun sier: "I am always myself" Anonymkode: 96d56...514 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå