Gjest badeand1 Skrevet 28. mars 2012 #21 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg liker ikke denne reklamen: http://www.youtube.com/watch?v=X4Mle9OfYDw&feature=related Reklamen er grei nok i seg selv, men jeg synes han mannen som kommer på slutten ser så skummel, falsk og intens ut at det bare blir feil. Hadde vært mye bedre med bare en stemme, synes jeg. Er så glad for at katten er vekk!! Men syns synd på det "monsteret" til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 28. mars 2012 #22 Del Skrevet 28. mars 2012 Er så glad for at katten er vekk!! Men syns synd på det "monsteret" til slutt Orken ja? Han høres så trist ut! Stakkar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 28. mars 2012 #23 Del Skrevet 28. mars 2012 Orken ja? Han høres så trist ut! Stakkar! Jaaa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arlandria Skrevet 28. mars 2012 #24 Del Skrevet 28. mars 2012 TOPPRIS! "Harrr det kommet ny topprrrrrisplateh?" Dialekta og hele greia med den reklamen PLAGER meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purelove Skrevet 1. april 2012 #25 Del Skrevet 1. april 2012 TOPPRIS! "Harrr det kommet ny topprrrrrisplateh?" Dialekta og hele greia med den reklamen PLAGER meg. haha, også bare "lalalah lalalah lallalalaaaa" hahahaha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. april 2012 #26 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Den nye brunost reklamen. -_- Endret 1. april 2012 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 1. april 2012 #27 Del Skrevet 1. april 2012 Denne "heltene fra Telemark"-reklame er ufattelig irriterende: Det blir så falskt og fælt at jeg vrir meg i stolen når den dukker opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 1. april 2012 #28 Del Skrevet 1. april 2012 Før så var det netonnet-synginga og Miljøagentene som toppet verstinglista. Det gjør de forsåvidt enda, men nå har de nye Komplett-reklamene slått følge med dem. Det er de tre absolutt mest irriterende reklamene jeg noen gang har sett... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ego Skrevet 1. april 2012 #29 Del Skrevet 1. april 2012 Er mange slitsomme der ute, men denne... Får grøsninger av teatersceneskuespill på TV-skjermen!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søgni Skrevet 1. april 2012 #30 Del Skrevet 1. april 2012 Den tannkrem(?)reklamen med dama som ikke får til å kjøre ut bilen som er lukeparkert, men som heller smiler så pent at alle menn i mils omkrets kommer løpende til for å løfte frem bilen hennes, den er irriterende. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. april 2012 #31 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Den på Fem.Jenta med frokostblanding som leser på pakka og måper. -_- -__--_--_ Ja!! Og stemmen til hun dama i den reklamen! Hun er overalt! Og snakker som om hun duller med en liten baby i alle reklamene sine. Hun er stemmen i alle disse TV-reklamene: Pedagree dentastix Neutral Pampers active fit Havre Fras Bolia Zalo Whiskas Menu 'nordic ull' kaffekopper Vichy Kvik Kinder Triumph Jeg er drittlei hele dama! Hun er oppbrukt! Det må da finnes andre som kan lese også? FEM har også tendensen til å sende de samme spotsene før og etter reklamepausene 10000000 ganger. Den 'musikken' og det ekle slimdyret til Bisolvon mot slimhoste, gjør at jeg ikke kan se på FEM i det hele tatt lenger! *utblåsning* Endret 1. april 2012 av loffen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 1. april 2012 #32 Del Skrevet 1. april 2012 ikke sikker på hva det er reklame for, men de spiller iallefall heavy metal musikk med et orkester.. herregud jeg får lyst å slå ned noen av den reklamen!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 1. april 2012 #33 Del Skrevet 1. april 2012 ikke sikker på hva det er reklame for, men de spiller iallefall heavy metal musikk med et orkester.. herregud jeg får lyst å slå ned noen av den reklamen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #34 Del Skrevet 1. april 2012 Alle reklamer som handler om folk med oppblåste mager. For ikke å snakke om Vitapro. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myldre Skrevet 1. april 2012 #35 Del Skrevet 1. april 2012 The Ringer-Reklamen på Bliss! "They all think I'm Siobhan!" "SIOBHAN!!" Får ikke den stemmen ut av hodet, og reklamen går jo non-stop..! Gud, den irriterer meg noe så ekstremt mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 1. april 2012 #36 Del Skrevet 1. april 2012 Bisolvon-beistet, miinto.no, havrefras og den med hun svenske dama i båten (og den melodien!) og betakaroten. Du kan vel ikke gjette hvilke kanaler jeg ser på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 1. april 2012 #37 Del Skrevet 1. april 2012 Den nye som Didrik Soli Tangen synger i. Herregud!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayflower Skrevet 2. april 2012 #38 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg virkelig hater reklamene for stabburet makrell i tomat, spesielt den men den gamle mannen, usj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #39 Del Skrevet 2. april 2012 Den nye som Didrik Soli Tangen synger i. Herregud!! Den er jo fantastisk! Haha, elsker når han sier; 'Kom igjen, tilfeldig sammenraskede kjendiser! We can saaave the wooorld together!' 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. april 2012 #40 Del Skrevet 2. april 2012 Morsomste: http://www.youtube.com/watch?v=OPMDM662qew Mest irriterende: Den bilreklamen der en mann med tauebil aldri får has på.. en Audi? "Flinkis" reklame som vel refererer til en eller annen actiongrøsser, men det blir så jævlig påtatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå