daemonia Skrevet 28. februar 2016 #2181 Del Skrevet 28. februar 2016 Den nye DNB reklamen med Kristine Koht. Hun er så irriterende, og den gaulinga i slutten er bare grusom å høre på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 28. februar 2016 #2182 Del Skrevet 28. februar 2016 Den nye Canal Digital reklamen med han fyren som klager på han, alle som går på tv nå suger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 28. februar 2016 #2183 Del Skrevet 28. februar 2016 One call reklamen med kebab pizza... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 28. februar 2016 #2184 Del Skrevet 28. februar 2016 Den med "Trine" eller "trene" , "Trine" eller "trene"-blir helt stressa av den! Husker ikke hva det er reklame for,bare at den er kort og masete. *Grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 28. februar 2016 #2185 Del Skrevet 28. februar 2016 Hvilken reklame er ikke irriterendes egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 28. februar 2016 #2186 Del Skrevet 28. februar 2016 36 minutter siden, Dr. Cid skrev: Hvilken reklame er ikke irriterendes egentlig? Den der "Someone please call 911"-reklamen. Tror den er for Doc.Ler av den hver gang :D Ser akkurat lite/mye nok på TV til at jeg ikke går lei av akkurat den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 28. februar 2016 #2187 Del Skrevet 28. februar 2016 4 timer siden, daemonia skrev: Den nye DNB reklamen med Kristine Koht. Hun er så irriterende, og den gaulinga i slutten er bare grusom å høre på. Ha ha, den så jeg akkurat Utrolig smal humor, tror ikke så mange skjønner helt hva hun driver med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smookiekins Skrevet 28. februar 2016 #2188 Del Skrevet 28. februar 2016 Alle chess reklamene! Fikk på noe nytt.. Er drittlei av at de går konstant! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 28. februar 2016 #2189 Del Skrevet 28. februar 2016 5 minutter siden, Kelsi skrev: Ha ha, den så jeg akkurat Utrolig smal humor, tror ikke så mange skjønner helt hva hun driver med. Nei, jeg skjønte ingenting av det der. Men så har jeg heller aldri hatt sansen for henne og hennes humor så jeg er jo ikke i målgruppa akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 28. februar 2016 #2190 Del Skrevet 28. februar 2016 3 minutter siden, daemonia skrev: Nei, jeg skjønte ingenting av det der. Men så har jeg heller aldri hatt sansen for henne og hennes humor så jeg er jo ikke i målgruppa akkurat. Skjønte ikke noe jeg heller. Kler seg ut med en parykk og roper et eller annet uforståelig. Og dette var en reklame for boliglån i Dnb...? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 28. februar 2016 #2191 Del Skrevet 28. februar 2016 Mobilselvskap reklamene er alltid irriterende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 28. februar 2016 #2192 Del Skrevet 28. februar 2016 Den 15. januar 2016 at 2.21, AmandaVI skrev: PRISJAKT! Verdt å sjekke! PRISJAKT! verdtåskjekkeprisjaktforåsammenligneallepriser!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheUnforgiven Skrevet 28. februar 2016 #2193 Del Skrevet 28. februar 2016 CHESS!!!! De "perfekte" superhipstre studentfolkene som har det SÅÅÅ gøy og gjør SÅÅÅÅ mye sprøtt og hipster! JEG BLIR GAL! "So what to do?" *sleskt smil* *ordner en hipsterfest i en bakgård* "WE'RE THE KIDS OF AMERICA WOAH..!" FAEN ALTSÅ, BLIR GAL!!! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 28. februar 2016 #2194 Del Skrevet 28. februar 2016 30 minutter siden, Ennasus skrev: Mobilselvskap reklamene er alltid irriterende.. Særlig den siste kebabpizzareklamen er helt dust. Hvis man har valget mellom et selskap som bruker Telenor sine linjer og et som bruker NetCom sine linjer så er det ikke sikkert det er så lurt å velge det billigste. Svart/hvitt tankegang er det dummeste jeg vet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 29. februar 2016 #2195 Del Skrevet 29. februar 2016 Har fått ny hatreklame, den der Volkswagen-reklamen med hun derre hylende kjerringa som skal føde. Fysj så slitsomt og masete! Wæææææææh, wæææææææh, vræææææææl, ho kommer no! Vrææææææææl, wææææææææh KA DU HOLDER PÅ MED??? Knurr. Hater sånt jævla mas! Irriterer meg grenseløst at reklamen er dobbelt så høy som programmene også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 29. februar 2016 #2196 Del Skrevet 29. februar 2016 (endret) 11 timer siden, TheUnforgiven skrev: CHESS!!!! De "perfekte" superhipstre studentfolkene som har det SÅÅÅ gøy og gjør SÅÅÅÅ mye sprøtt og hipster! JEG BLIR GAL! "So what to do?" *sleskt smil* *ordner en hipsterfest i en bakgård* "WE'RE THE KIDS OF AMERICA WOAH..!" FAEN ALTSÅ, BLIR GAL!!! Enig! Den er forferdelig! Nesten så jeg har lyst til å bytte mobilselskap pga den, men jeg gidder ikke det heller. Endret 29. februar 2016 av Salka 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #2197 Del Skrevet 29. februar 2016 13 timer siden, Dr. Cid skrev: Hvilken reklame er ikke irriterendes egentlig? En hel drøss i denne tråden Anonymkode: ac7bb...c33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 29. februar 2016 #2198 Del Skrevet 29. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En hel drøss i denne tråden Anonymkode: ac7bb...c33 Mente nådagens reklamer da. Alle de har vist de siste årene har vårt plagsom og idiotisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 29. februar 2016 #2199 Del Skrevet 29. februar 2016 Ikke en tv-reklame, men en reklamekampanje: Den der ungdomsgreia til DNB. Herreminskaper. Både på TV og i sosiale medier. Veldig pinlig "vi er et reklamebyrå med snittalder på 45 men vi bruker ord og utrykk vi tror ungdommen liker for å apellere til brukergruppe 20-25 år". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #2200 Del Skrevet 29. februar 2016 Verste må være den reklamen som går nå for Mr. Duck eller hva det nå heter. Det toalettvaskemiddelet. Og sangen rimer ikke engang! Et eller annet "fjerner smuss og skitt i en fei, kommer til under kanten med sin bøyde hals". Grøsser når jeg ser og hører den. Der har de virkelig bare gitt opp. Lurer på hvor flau han som synder den sangen er. Anonymkode: 3bdd7...521 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå