Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cheez doodles-reklamen er så sinnsykt irriterende. "Er du utsatt for STREEEEESS?" "Nå med enda mer doodles som lindrer slitasje og STREEEEESS, i DEG"

Vær så snill, kutt den ut :sur:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har reklamer blitt så dårlige? Nå er det bare om å gjøre å lage de mest irriterende reklamene der man roper ut tull med utestemme, for eksempel Lefdal. Har bransjen gått tom for ideer? 

Anonymkode: 8f6f3...239

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Moondance skrev:

Cheez doodles-reklamen er så sinnsykt irriterende. "Er du utsatt for STREEEEESS?" "Nå med enda mer doodles som lindrer slitasje og STREEEEESS, i DEG"

Vær så snill, kutt den ut :sur:

Sååååå enig! Irriterer meg at den er tilbake. Hvem faen er det som snakker sånn som han? Er du utsatt for streeeeeeess? Ikke fortvil DEG! :bond:Skjønner jo at den liksom skal være morsom, men den er bare sykt irriterende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Salka skrev:

Sååååå enig! Irriterer meg at den er tilbake. Hvem faen er det som snakker sånn som han? Er du utsatt for streeeeeeess? Ikke fortvil DEG! :bond:Skjønner jo at den liksom skal være morsom, men den er bare sykt irriterende. 

Samme lurer jeg på! Reklamen var jo borte en lang stund før de begynte med den igjen og ikke skjønner jeg hvorfor! Jeg forstår ikke engang hvordan den skal være morsom, den er jo bare en plage å høre på :sur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Moondance skrev:

Samme lurer jeg på! Reklamen var jo borte en lang stund før de begynte med den igjen og ikke skjønner jeg hvorfor! Jeg forstår ikke engang hvordan den skal være morsom, den er jo bare en plage å høre på :sur:

Ikke jeg heller, tror reklameskaperne må ha fryktelig dårlig humor. :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen for ett eller annet høyttalersystem hvor lyden slår bølger i huden. Dårlig forklart men jeg synes den er vemmelig å se på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Duff skrev:

Den reklamen for ett eller annet høyttalersystem hvor lyden slår bølger i huden. Dårlig forklart men jeg synes den er vemmelig å se på. 

"Klarna - smooth payments" Tror jeg du tenker på? Den er helt motbydelig og bare utrolig merkelig :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Moondance skrev:

"Klarna - smooth payments" Tror jeg du tenker på? Den er helt motbydelig og bare utrolig merkelig :klo:

Ja den ja. Jeg må bytte kanal når den kommer. Dissende hud er ekkelt, har mere enn nok med min egen mange. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Duff skrev:

Ja den ja. Jeg må bytte kanal når den kommer. Dissende hud er ekkelt, har mere enn nok med min egen mange. 

Haha 😂 Jeg skjønner virkelig ikke hva den reklamen har med "smooth payment" å gjøre, det finnes vel masse annet kreativt de kunne laget en reklamefilm av :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Salka said:

Sååååå enig! Irriterer meg at den er tilbake. Hvem faen er det som snakker sånn som han? Er du utsatt for streeeeeeess? Ikke fortvil DEG! :bond:Skjønner jo at den liksom skal være morsom, men den er bare sykt irriterende. 

Jeg tror kanskje den skal være en parodi på andre reklamer hvor de snakker rart. Som feks "Zon - hvorfor behandle hélé kroppen"

Anonymkode: 2a3bc...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest denne tråden gjennom tror jeg at jeg skal holde meg på NRK for en goood stund fremover :fnise: 

Anonymkode: 6fa80...805

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den McDonalds-reklamen med de to gutta som sitter og kverulerer over burger! Fy faen, jeg klikker!!! Så sykt idiotisk tema å krangle om, for ikke å snakke om de vanvittig irriterende stemmene!! Får bare enda mindre lyst til å spise på det møkkastedet.

Anonymkode: d437d...ea3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimo
På 22.5.2018 den 10.34, Moondance skrev:

Cheez doodles-reklamen er så sinnsykt irriterende. "Er du utsatt for STREEEEESS?" "Nå med enda mer doodles som lindrer slitasje og STREEEEESS, i DEG"

Vær så snill, kutt den ut :sur:

Doodle your way into chillness! 

De bryter på svensk aksent. OLW er vel svensk? Svensk humor? Svenske tilstander? 

Lurer på hva faen reklamebyrået tenkte med da de kom opp med denne ideen og alle bare "ja, DET gjør vi!". Kanskje ideen ble unnfanget på julebord eller noe. Helt håpløst er det hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2018 den 16.18, Duff skrev:

Den reklamen for ett eller annet høyttalersystem hvor lyden slår bølger i huden. Dårlig forklart men jeg synes den er vemmelig å se på. 

ENIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza
På 22.5.2018 den 16.18, Duff skrev:

Den reklamen for ett eller annet høyttalersystem hvor lyden slår bølger i huden. Dårlig forklart men jeg synes den er vemmelig å se på. 

Jeg så på en 35 minutter lang YouTube video i stad, den reklamen dukket opp 2 ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/22/2018 at 10:34 AM, Moondance said:

Cheez doodles-reklamen er så sinnsykt irriterende. "Er du utsatt for STREEEEESS?" "Nå med enda mer doodles som lindrer slitasje og STREEEEESS, i DEG"

Vær så snill, kutt den ut :sur:

Poenget med reklamen er vel at du skal bli utsatt for STREEEEESS og slitasje - det blir du - og så skal du liksom bli fysen på Cheez Doodles - det blir du ikke.

Tror de tenkte for kort da de lagde den der.

Anonymkode: 52b69...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget med reklamen er vel at du skal bli utsatt for STREEEEESS og slitasje - det blir du - og så skal du liksom bli fysen på Cheez Doodles - det blir du ikke.

Tror de tenkte for kort da de lagde den der.

Anonymkode: 52b69...c74

Det virker som om poenget med alle reklamer for tiden er å utsette folk for  STRESSSSSS med å rope og bråke. 

Anonymkode: 8f6f3...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...