AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #3101 Del Skrevet 24. august 2018 På 7.8.2018 den 21.30, AnonymBruker skrev: Arnhild skal angre på at hun sa ja til å gifte seg med den juksemakeren, ass. Anonymkode: 26e80...9b8 Heh? Anonymkode: 6e450...d6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Irened75 Skrevet 25. august 2018 #3102 Del Skrevet 25. august 2018 Den med John Arne Riise der han har lagt om til en eller annen ugjenkjennelig østlandsdialekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 26. august 2018 #3103 Del Skrevet 26. august 2018 På 7.8.2018 den 16.33, AnonymBruker skrev: Hva med dårlige radio-reklamer? Som feks Ryds bilglass. « Da må du rydse opp» Kjempe teit. Og så den fra Coop kronemarked. «Du mistet en tier» «Ti kroning mener du?» Skifter radiokanal jeg når de reklamene går... Anonymkode: d6ba2...138 Uff ja! Jeg klikker i vinkel av reklame for Garderobemaaaanen.. 😖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LetsPlay Skrevet 27. august 2018 #3104 Del Skrevet 27. august 2018 Den nye reklamen fra Rema 1000 er utrolig irriterende...drit lei etter bare å ha hørt/sett noen få gangerhttps://www.youtube.com/watch?v=sgJLpuprQp8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 30. august 2018 #3105 Del Skrevet 30. august 2018 På 28.8.2018 den 0.35, LetsPlay skrev: Den nye reklamen fra Rema 1000 er utrolig irriterende...drit lei etter bare å ha hørt/sett noen få gangerhttps://www.youtube.com/watch?v=sgJLpuprQp8 Jeg synes den var artig første gangen, men nå kan den med fordel bli borte, det holder nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 30. august 2018 #3106 Del Skrevet 30. august 2018 På 28. august 2018 den 0.35, LetsPlay skrev: Den nye reklamen fra Rema 1000 er utrolig irriterende...drit lei etter bare å ha hørt/sett noen få gangerhttps://www.youtube.com/watch?v=sgJLpuprQp8 Jeg lo høyt første gang jeg så den, men ble fort lei. Nå fikk jeg den stygge låta i den reklamen på hjernen IGJEN! Argh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #3107 Del Skrevet 30. august 2018 Han dusten som slår opp spørsmålene på mobilen til presten med vinkler på bowlingkuler etc. Hater den reklamen. Anonymkode: 36bcc...526 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 30. august 2018 #3108 Del Skrevet 30. august 2018 En radioreklame, men er så lei han mannen som synger "bytt bytt strømmeselskap ahaa bytt bytt strømmeselskap, Eeelskling. No" Får den teite sangen på hjernen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 30. august 2018 #3109 Del Skrevet 30. august 2018 Tror d var ice sin reklame: skal du itje ta ein spansk en...ein EL-bil! Dæven døtte hvor jeg lo første gangen 😂🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #3110 Del Skrevet 1. september 2018 Samtlige reklamer som handler om barbering. Uansett om det er ett spesielt merke for barbermaskiner, barberhøvel eller hva som helst. Uansett om reklamen handler om å fjerne kroppshår på legg, ansikt eller i armhuler. I hver eneste reklame er de som blir avbildet / filmet ALLTID barberte. Veldig sjeldent at det faktisk er noe som helst synlige hår noen steder. Det ser jo egentlig ganske merkelig ut da. Å a med noen folk som ikke behøver å barbere seg, for en reklame som fsktisk handler om å barbere seg... Anonymkode: da615...a16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 1. september 2018 #3111 Del Skrevet 1. september 2018 Nå begynner jeg allerede å bli grundig lei av reklamen for Nescafé Gull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 4. september 2018 #3112 Del Skrevet 4. september 2018 Holder på å klikke av den nye reklamen til One Call med den familien som sitter ute i skogen og griller pølser. Makan til irriterende tilgjorte skuespillerstemmer har jeg ikke hørt på lenge! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 5. september 2018 #3113 Del Skrevet 5. september 2018 Jula reklamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #3114 Del Skrevet 5. september 2018 På 4.9.2018 den 10.22, Moondance skrev: Holder på å klikke av den nye reklamen til One Call med den familien som sitter ute i skogen og griller pølser. Makan til irriterende tilgjorte skuespillerstemmer har jeg ikke hørt på lenge! Håper de snubler nedi bålet og brenner opp Anonymkode: 6e450...d6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #3115 Del Skrevet 5. september 2018 Hva er greia med all bruken av tidligere hotel Cæsar skuespillerne? Anonymkode: 6e450...d6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #3116 Del Skrevet 5. september 2018 Den pokkers netonnet reklamen med hun blondinen, svarte dama og Jesus fyren 😡 Anonymkode: 6e450...d6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 6. september 2018 #3117 Del Skrevet 6. september 2018 Ser lite på TV utenom NRK, så det er begrenset hva jeg får med meg av reklame, men sånn generelt er reklame for nettspill og gambling det verste. Det aller verste er dem som prøver å gi inntrykk av å være norske og dermed mer seriøse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 6. september 2018 #3118 Del Skrevet 6. september 2018 Telenor-reklamen hvor de drasser rundt på en kanin-bamse med en mobil på 😡 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #3119 Del Skrevet 10. september 2018 Olivero. Den er bare for dum. Altfor dum. Det finnes ikke "smør" i Italia som er blandet med olivenolje. Burro? Uttalt med u? I Italia uttales burro som borro. Irriterer meg... Anonymkode: 7cbdd...a21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #3120 Del Skrevet 11. september 2018 På 6.9.2018 den 16.27, Kelsi skrev: Telenor-reklamen hvor de drasser rundt på en kanin-bamse med en mobil på 😡 Det beste er når han guttungen "inni kamera" på mobilen liksom ser til sides for å se på hu jenta. (når hun ligger atmed kaninbamsen)... som om at om han sitter i en annen kommune og gløtter til høyre så ....ser han henne igjennom...kamera??? "forbi hjørnet" på kamera? Og foresten, tidligere i de der drittreklamene, når mobilen går i bakken og skjermen knuses (pinjata-lek ellerno)... bare at publikum liksom får den knuste delen, og han fyren ser "på skjermen" (inn i tv-kamera) og bare "oi sann" osv. Det skal jo vel forestille at han ser på skjermen (ikke mobilkameralinsa) men hvorfor ser vi sprekken? Hvis du facetimer osv med knust skjerm... er jo bare du som ser din egen skjerm. Skjønner at de vil publikum skal forstå... men herregud. Og en tredje ting - i den aller første hvor de skal camme med han gutten i militæret. Ser jo ut som det på høylys dag hos familien men sent på kvelden hos han gutten. Skal han forestille å være i en annen tidssone eller? Herregud så jeg hater den der "reklameserien" Anonymkode: a1a99...ca7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå