Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den er så teit den reklamen der en gutt forteller faren sin hvorfor han ikke bør kjøpe fliser hos billigkjeder. Det er ikke morsomt med veslevoksne unger som skal fortelle foreldrene sine hvordan de skal gjøre ting riktig, ihvertfall ikke når man vet at i den virkelige verden så ville denne gutten mest sansynlig vært fornøyd så lenge det ble et bad som var brukandes. Dum, dum reklame.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle reklamer med unger i hovedrollen. Ja, også Blenda - reklamene. Skjønner ikke hvorfor de får seks-sjuåringer til å snakke som toåringer. Enda verre er de der familiemiddagsreklamene der barna presenterer retter som er litt for "voksne" for små barn. Den dagen jeg ser en unge som spiser "ajoojiii" av fri vilje skal jeg rydde i kjelleren. (ja, særlig)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle reklamer med unger i hovedrollen. Ja, også Blenda - reklamene. Skjønner ikke hvorfor de får seks-sjuåringer til å snakke som toåringer. Enda verre er de der familiemiddagsreklamene der barna presenterer retter som er litt for "voksne" for små barn. Den dagen jeg ser en unge som spiser "ajoojiii" av fri vilje skal jeg rydde i kjelleren. (ja, særlig)

Ha ha ha :ler:

Det skal sies at hadde ungene oppført seg normalt så hadde jeg nok ikke reagert på de, men det er det å sette de inn i en rolle som er unaturlig for de å ha som irriterer meg mest.

Hva er "Homeland"? Nå har jeg ikke søkt det opp på Imdb enda, men ut fra reklamen så ser det ut som som en langdryg musikal med alvorlige mennesker, og en syngedame som plasker rundt i et rom med et piano. Det må være noe av det kjedeligste jeg har sett på lenge :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert nevnt før men: Lano: "Vask bena, vask, vask bena!" Ja, jeg vet de sier "de henda" men det høres vitterlig ut som de sier bena :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent ALLE reklamer for bind og tamponger. De er så teite, særlig den reklamen som en gang sa "ni av ti kvinner har opplevd at mensbeskyttelsen svikter".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent ALLE reklamer for bind og tamponger. De er så teite, særlig den reklamen som en gang sa "ni av ti kvinner har opplevd at mensbeskyttelsen svikter".

Med tanke på at vi har mensen i gjerne 30- 40 år, så ville det vært rart om vi ikke hadde opplevd lekkasje en eller annen gang :ler: Jeg mistenker at det er mange menn som sitter og finner på disse reklamene, ihvertfall den om Dr.Greve intimvask der det å dusje seg blir framstilt som den reneste erotiske opplevelsen.

Endret av Hjarte
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at vi har mensen i gjerne 30- 40 år, så ville det vært rart om vi ikke hadde opplevd lekkasje en eller annen gang :ler: Jeg mistenker at det er mange menn som sitter og finner på disse reklamene, ihvertfall den om Dr.Greve intimvask der det å dusje seg blir framstilt som den reneste erotiske opplevelsen.

Ja, men det er mer uttrykket "beskyttelse" jeg reagerer på, akkurat som om det er livsfarlig med en liten lekasje, liksom. Det er jo kjedelig å blø gjennom, men som regel resulterer det i en liten flekk i trusa, og lite mer enn det. :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men det er mer uttrykket "beskyttelse" jeg reagerer på, akkurat som om det er livsfarlig med en liten lekasje, liksom. Det er jo kjedelig å blø gjennom, men som regel resulterer det i en liten flekk i trusa, og lite mer enn det. :P

Bind og tamponger har gått under betegnelsen "mensbeskyttelse" i alle år. "Så du kan føle deg TRYGG" med verdens ekleste stemme..! Jeg har faen meg aldri følt meg TRYGG på bindene og tampongene jeg har fått i butikken.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt all reklame er plagsom/teit!

Derfor har vi her i huset PVR-dekoder, hvor alt av filmer/serier vi ser på/følger med på settes på opptak, for så å avspilles en halvtime senere. Da kan jeg nemlig med et fornøyd triumferende glis spole over dritten og konsentrere meg om det interessante, altså filmen/serien :icon_lol:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lagt min nyeste reklame hat på den Norvegia ostesmørbrød reklamen hvor de viser ostesmørbrød inspirert av ulike land. Blir helt stressa av at de viser en brøkdelssekund av hver!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bind og tamponger har gått under betegnelsen "mensbeskyttelse" i alle år. "Så du kan føle deg TRYGG" med verdens ekleste stemme..! Jeg har faen meg aldri følt meg TRYGG på bindene og tampongene jeg har fått i butikken.

Ja, der traff du spikeren på hodet! :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte den melk.no-dritten med stolpediagrammet som viser hvor sunn frokosten familien til den ekle hyperungen er. Og mens hele familien spiser brødskiver så heller ungen melk oppi den enslige kaffekoppen til mora si så kaffen blir "sunn". Det var frokosten til mamma! :glare:

Endret av AmandaVI
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...