Gå til innhold

Greys Anathomy


vinterspeil

Anbefalte innlegg

Jeg vet at serien har gått leeeeeeeenge, men jeg har akkurat begynt å se den. Hva synes DU om serien?

Jeg lurer skrekkelig på om ALLE i USA virkelig bleker tennene sine? Selv de eldste personene i serien har jo Blenda-smil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet at serien har gått leeeeeeeenge, men jeg har akkurat begynt å se den. Hva synes DU om serien?

Jeg eeeeeelsker serien, men den ble litt ødelagt for meg etter at jeg begynte å studere medisin. Nå ser jeg jo alle feilene de gjør hele tiden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eeeeeelsker serien, men den ble litt ødelagt for meg etter at jeg begynte å studere medisin. Nå ser jeg jo alle feilene de gjør hele tiden. ;)

Ja, det må være nedtur. Jeg trodde egentlig at de var ganske oppegående i slike serier ... Har selv opplevd endel sykdom i nær familie og synes det er ganske lik behandling. Men, jeg er ikke lege eller medisinstudent da ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke store feil, men de dukker jo stadig opp, både på Grey's, House, Private Practice og alle andre medical drama's. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg er at legene på greys opererer med nedslått hår, ringer, smykker og øredobber, noe som absolutt ikke er lov i det virkelige liv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jo være litt morsomt å "ta de i feil" også da? ;P

Akkurat der og da blir jeg nesten litt sint. Kjæresten min har opptil flere ganger sett meg stå og kjefte på godeste Dr. House. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg er at legene på greys opererer med nedslått hår, ringer, smykker og øredobber, noe som absolutt ikke er lov i det virkelige liv!

Det har jeg - helt ærlig, aldri lagt merke til. Spesielt ikke ringer. Det har jeg sett ved flere anledninger at de har stått og tatt av/på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker serien, men ser jo at det ikke stemmer med virkeligheten når de går ut og drikker hele natten for å så opererer noen timer senere, at de ALLTID ser så utrolig fresh og fin ut, selv om de har vært på jobb i 24 timer. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vel de fleste kirurgene på Grey's fort kunne fått noen CUI's (Cutting Under the Influence).

Jeg ser sjelden så fresh ut når jeg har praksis i alle fall... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...