AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Jeg er ikke så veldig glad i meg selv. Jeg kan ha dager der jeg føler meg kjempebra og fin, men som oftest føler jeg meg mindre verdt. Jeg har et stort bekreftelsesbehov på at jeg er verdt noe, at jeg er fin og at noen vil ha meg. Dette har ført til at jeg har hatt en del ONS, slik at jeg får en kort bekreftelse på at noen faktisk liker meg, men det knuser meg litt hver gang jeg gjør dette. Jeg føler meg ekkel, brukt og horete. For vennene mine er jeg veldig flink til å sette opp en fasade som hun usårlige, tøffe, glade jenta som gjør som hun vil og lever livet. Men egentlig føler jeg meg som søppel, bruk og kast. Jeg er utrolig usikker og ikke minst veldig redd for å bli såret. Jeg vet ikke jeg, vil bare at noen skal virkelig like meg, jeg.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Jeg kjenner mange av din type. Det eneste du får en bekreftelse på gjennom en ONS er at kroppen din egner seg som pulemaskin. Hvis dette er bekreftelsen du er ute etter, så er det jo ypperlig. Men hvis du innbiller deg at ONS er noe mer enn dette, så lurer du deg selv. Og det at du føler deg ekkel og horete tyder på nettopp det. 1
womenwomen Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Jeg er ikke så veldig glad i meg selv. Jeg kan ha dager der jeg føler meg kjempebra og fin, men som oftest føler jeg meg mindre verdt. Jeg har et stort bekreftelsesbehov på at jeg er verdt noe, at jeg er fin og at noen vil ha meg. Dette har ført til at jeg har hatt en del ONS, slik at jeg får en kort bekreftelse på at noen faktisk liker meg, men det knuser meg litt hver gang jeg gjør dette. Jeg føler meg ekkel, brukt og horete. For vennene mine er jeg veldig flink til å sette opp en fasade som hun usårlige, tøffe, glade jenta som gjør som hun vil og lever livet. Men egentlig føler jeg meg som søppel, bruk og kast. Jeg er utrolig usikker og ikke minst veldig redd for å bli såret. Jeg vet ikke jeg, vil bare at noen skal virkelig like meg, jeg. Jeg synes du er umoden og barnslig. Kanskje egentlig for umoden til å ha sex i det hele tatt ? Kontakt en psykolog. Der kan du få hjelp for dine problemer.
Gjest krabat Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 Sex er et uttrykk for - ikke en kilde til - selvfølelse og intimitet. To a rational man, sex is an expression of self-esteem - a celebration of himself and of existence. To the man who lacks self-esteem, sex is an attempt to fake it, to acquire its momentary illusion. - Ayn Rand
Erotisk Flukt Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 Jeg søkte for noen år siden bekreftelse i jakten, forføringen og sexen. Over tid utviklet dette seg til en sexavhengighet, av den enkle grunn at jeg ikke fant andre måter til å fylle det emosjonelle tomrommet som jeg gikk å bar på. Litt som når alkoholikere ikke har alkohol i blodet, narkomane med rus i kroppen og selvskadere uten sår på kroppen. Fikk etterhvert hjelp hos psykolog, tok tak i problemene og det enorme bekreftelsesbehovet forsvant. -Domino
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #7 Skrevet 28. mars 2012 Jeg søkte for noen år siden bekreftelse i jakten, forføringen og sexen. Over tid utviklet dette seg til en sexavhengighet Jeg synes dette er et problematisk begrep. Sex er et gode, og en naturlig del av det å være menneske.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå