Gå til innhold

Erfaringer med laseroperasjon øye?

Fremhevede innlegg

Gjest Solstråle
Skrevet

Var og tok operasjon ASA i går hos Argus i Oslo. Betalte 25000. Fikk med bedøvelsesdråper som smertestillende, men jeg ble rusa av de så jeg har kun brukt Paracet. Har også fått andre øyedråper som jeg skal dryppe med x 4 for døgnet. Jeg ba om å få slike briller som de deler ut til de som tar andre øyeoperasjoner og de har vært til stor hjelp for du blir litt lysømfintlig. Dessuten litt betryggende å sove med dem fordi da er du sikker på å ikke klø deg i øynene. Har fått på en beskyttelseslinse som jeg skal ha på frem til kontroll på onsdag. Til å begynne med så jeg litt duggete og det forverret seg utover kvelden. Men i dag har jeg sett helt perfekt, men jeg har ikke klart å se så mye fordi jeg har følt det som å ha sand på øynene og det har vært sårt. Er som å ha rusk på øynene hele tiden og tårene har rent en del. Men alt i alt er jeg så langt fornøyd. Er mindre plagsomt enn jeg forventa meg. Har hørt om de som må ha teppe over hodet og ligge i mørkt rom hele tiden. Det måtte ikke jeg. Selve operasjonen var ikke noe å grue seg for. Gikk veldig fort og jeg merka nesten ingenting. Anbefales på det varmeste. For synet er allerede perfekt og det er sykt deilig.

• 4 år senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har googlet litt og fant denne tråden. Er det andre som har hatt operasjon med erfaringer å komme med? 

Anonymkode: 6015b...717

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...